29 sierpnia 2015

Zmierzamy ku nowej drodze.

Jak wiecie dotychczas prowadziłam bloga o samym serialu "Violetta" i aktorach oraz obsadzie,ale teraz to się zmienia.Dalej będę pisała o obsadzie i aktorach co się z nimi dzieje i wszystkie informacje o ich życiu,ale chciałabym spróbować pisać też o Disney Channel,ponieważ to mnie zaintrygowało oraz po zakończeniu trasy Violetta Live obsada się rozejdzie i pójdzie własnymi drogami,dlatego nie miałabym dużo do pisania i posty pojawiałyby się coraz rzadziej,dlatego chciałabym podtrzymać mój blog i mieć o czym pisać codziennie.Już we wtorek zaczyna się rok szkolny i będzie dużo nauki i mało czasu na pisanie,ale nie martwcie się,bo będę starała dodawać posty co 2 dni lub jak mi się uda to codziennie.Wszystkie posty jak dotychczas będą pisane z serca i mam nadzieję,że się Wam spodobają i będziecie odwiedzać regularnie mojego bloga.Zapraszam do komentowania co o tym myślicie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia