16 września 2016

Artystka tchnęła życie w bajkowe postacie!

Każda dziewczyna w dzieciństwie miała swoją ulubioną księżniczkę z Disneya,do której się utożsamiała,
śmiała i przebierała.Ja wprost uwielbiałam udawać,że jestem jej wysokością i mam swojego księcia z bajki.
Dzisiaj mogę powiedzieć,że nie żałuję tego,ponieważ w każdej dziewczynie drzemie księżniczka.W dzisiejszym poście zobaczycie kilka rysunków utalentowanej artystki z Filipin,która wprost ożywiła baśniowe postacie w swych dziełach!Zobaczcie sami w dalszej części!


Abigail Diaz to młoda,niezwykle utalentowana artystka z Filipin.Jej specjalnością są portrety księżniczek i innych bajkowych postaci przedstawionych w nieco bardziej realnej formie.Trzeba przyznać,że jej prace wyglądają wyjątkowo "żywo" - jeśli się przyjrzysz,ujrzysz nawet błysk w oku.

Źródło Filing.pl








KTÓRA KSIĘŻNICZKA NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA?
MOJĄ ULUBIONĄ JEST ARIEL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia