06 lipca 2017

[Recenzja] Mam wrotki Olivii Holt...

Odkąd pamiętam zawsze chciałam mieć wrotki, umieć na nich jeździć i wykonywać różnorodne figury, a dzięki serialowi "Soy Luna" jeszcze bardziej do tego dążyłam. Teraz pisząc ten post mogę wam tylko powiedzieć, że jeśli wyznaczymy sobie dany cel i ciągle będziemy o niego walczyć mimo nadarzających się przeszkód na tej drodze to obiecuję wasze marzenia się spełnią, a później kolejne i kolejne. Dzięki współpracy z firmą Wrotkownia.pl mogę napisać tą oto recenzję wrotek, które zachwyciły mnie i skłoniły do spróbowania czegoś nowego. Może i w waszym przypadku też tak będzie?



MOJE PIERWSZE WROTKI!

Tak jak już wspomniałam ta recenzja jest jedyna w swoim rodzaju, ponieważ pierwszy raz w moim życiu, dzięki współpracy z Wrotkownią.pl mam wrotki, w których się wprost zakochałam. Pewnie zastanawiacie się, co skłoniło mnie do podjęcia takiej decyzji. Otóż od pojawienia się serialu 
"Soy Luna"  na antenie Disney Channel zarówno akrobacje jak i cały wątek wrotek w tej telenoweli zaciekawiły mnie i dlatego też chciałam spróbować czegoś nowego. To właśnie zapoczątkowało narodzenie się nowej pasji, którą pokochałam tak samo jak Luna Valiente!



MAM TAKIE SAME WROTKI JAK OLIVIA HOLT?

Jeszcze przed ogólnym przedstawieniem wrotek jakich posiadam wyjaśnię wam cały zamysł tytułu tej recenzji. Otóż ostatnim razem jak przeglądałam Twittera natrafiłam na wpis Hollywood Records, w którym były zamieszczone różne zdjęcia w tym jedno z Olivią Holt jeżdżącą na swoich wrotkach, ale najbardziej zaskakujące okazało się to, że były to wrotki Sure Grip Boardwalk w kolorze różowym takie same jakie wam teraz przedstawię.



NOWA PASJA I SPEŁNIONE MARZENIE...

Od razu po otwarciu dość ciężkiego pudełka od kuriera, cała w emocjach zobaczyłam moje wymarzone wrotki w kolorze, który polubiłam dopiero trzy lata temu. Piękne, różowe i zamszowe cudeńka zapewniające najwyższy komfort zauroczyły mnie w jednej chwili. Ich wykończenie i szycie okazały się być niesamowite w wyglądzie. Może zastanawiacie się jaka była moja pierwsza myśl na ich widok, otóż wtedy błagałam, aby rozmiar wrotek pasował do mojego. Po ich szybkim ubraniu postanowiłam od razu nauczyć się na nich chodzić, a dopiero później jeździć. Nylonowa szyna podczas jazdy sprawiała, że wrotki stały się lekkie i niezwykle wytrzymałe zarówno na płaskiej jak
i chropowatej powierzchni. Wtedy przekonałam się, że Boardwalk to najwyższa półka wrotek oraz że są one bardzo w stylu retro, a na zdjęciach wyglądają niezwykle stylowo i oryginalnie.




WYKONANIE ORAZ KOŃCOWA OPINIA

Wrotki Sure Grip Boardwalk Pink:
  • buty są wykonane z najwyższej jakości zamszu 
  • posiadają solidną nylonową płozę
  • mają łożyska ABEC- 5
  • kółka Boardwalk 65mm 78A
  • poliuretanowe hamulce Carrera


Są one niezwykle stylowe w wyglądzie oraz mają uznanie wśród międzynarodowych gwiazd takich jak Olivia Holt czy Sylwia Lipka. Mogą stać się twoją nową pasją, która na pewno zaciekawi cię i zachęci do uprawiania tego sportu. Tak ja pokochasz jazdę na wrotkach, ucząc się coraz to nowych figur oraz
zapewniam, że z nimi na pewno nie będzie w twoim życiu miejsca na nudę. Jedyne, co musisz zrobić, aby mieć je w posiadaniu to wejść na stronę www.wrotkownia.pl i wybrać swoją wymarzoną parę wrotek!



Podsumowując recenzję wrotek Sure Grip Boardwalk w kolorze różowym oceniam je na mocne 10/10 punktów, ponieważ dzięki nim odkryłam swoją nową pasję, uwielbiam na nich jeździć i są one bardzo wygodne oraz śliczne. Jazda na nich to czysta przyjemność i zabawa z przyjaciółmi, których możesz zarazić swoim nowym zainteresowaniem. 

MACIE SWOJE WROTKI?
CO MYŚLICIE O TEJ NIEZWYKŁEJ RECENZJI?


2 komentarze:

  1. OMG! Masz śliczne wrotki, zakochałam się w ich kolorze materiału, są wręcz cudne! Zazdroszczę Ci tego, że jesteś nowa w świecie wrotkarstwa, ponieważ gdy tylko ja sobie przypomnę moją ogromną fazę na wrotki, gdy tylko je dostałam i te swoje pierwsze upadki, wywrotki, to aż mi się łezka kręci w oku i chciałabym to przeżyć jeszcze raz! Super blog, zostaję na dłużej 💓💓💓

    Zajrzyj również do mnie: www.SwiatUnderTwenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja Julio. Masz na prawdę śliczne wrotki, w których zakochałam sie od pierwszego wejrzenia. Ja już swój sprzęt posiadam, ale gdy tylko z nich wyrosnę zdecydowanie wybiorę ten sam model co ty, ponieważ mnie urzekł. Życzę powodzenia w nauce jazdy. Mam nadzieję, że szybko opanujesz pierwsze triki na wrotkach jak Luna Valente.

    http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia