28 listopada 2015

[Recenzja] Płyta DVD "Następcy"!

Niedawno wygrałam w konkursie płytę,za którą dziękuję właścicielce bloga Disney Info Polska - Ani.Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą moją recenzją,która dopiero będzie początkiem,ponieważ pojawią się w swoim czasie kolejne.Chciałabym Wam opisać ten produkt i pokazać jak świetnie bawiłam się wraz z przyjaciółkami oglądając go.


Po odpakowaniu pudełka możemy zobaczyć książeczkę z konkursem oraz płytę,która przykuwa uwagę swoim prostym,ale ślicznym wykończeniu.


Poznaj Następców,czyli kolejne pokolenie czarnych charakterków Disneya!
Wyspa Potępionych stałą się domem dla największych złoczyńców,jacy kiedykolwiek chodzili po ziemi.Dzieci Diaboliny,Złej Królowej,Jafara i Cruelli De Mon nigdy jej nie opuszczały...aż do tej pory.Wysłano je do idyllicznego Oredonu,aby uczęszczały do szkoły razem z dziećmi ukochanych bohaterów Disneya i aby,te z natury złe dzieciaki,wprowadziły w życie plan ponownego przejęcia przez ich rodziców władzy nad światem!Czy córka Diaboliny i inne zbuntowane nastolatki podążą śladami swoich rodziców,czy też wybiorą stronę dobra i uratują królestwo?
Zobacz to wszystko w prześmiesznej komedii do szpiku kości.
"Następcy" - zło zmienia się na dobre!

Ja ten film oglądałam 18 września w premierę,lecz z uśmiechem na ustach postanowiłam urządzić mały seans filmowy z "Następcami" oraz moimi najlepszymi przyjaciółkami,które tak jak ja uznały ten film za najlepszy.Zobaczcie jak razem się bawiłyśmy.


Ja od prawej strony,a po lewej moje przyjaciółki - Karolina oraz Justyna.
Nasza zabawa trwała do wieczora!




Podsumowując wszystko.Bardzo polecam Wam tą płytę,która jest wspaniała oraz zachęcam do jej kupna.Możecie ją znaleźć w salonach Empik.Wspaniała akcja,wątki miłosne,śmieszne momenty i najcudowniejsze piosenki - tylko w filmie "Następcy"!

PODOBAŁA WAM SIĘ RECENZJA?
A JAK WY OCENIACIE PŁYTĘ "NASTĘPCY"?
ODPOWIEDZI PISZCIE W KOMENTARZACH!


2 komentarze:

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia