05 listopada 2016

Magię znajdziesz wszedzie, jeśli wiesz gdzie jej szukać...

Uwielbiam pisać dla was takie luźne posty, które powstają na świeżo dopiero, co przemyślane parę minut wcześniej i skomponowane, aby miały jakiś sens. Dzisiaj wpadłam na pomysł, by wspomnieć o czymś, co wprost uwielbiam oglądać, ale po tytule na pewno domyślacie się już, że są to powieści dotyczące historii znanym wszystkim niesamowitego bohatera nazywanego - Harry Potter! Jeśli macie wyobraźnię i tak samo jak ja lubicie czytać lub oglądać losy najsławniejszego czarodzieja na świecie to zapraszam do rozwinięcia!




Może się zdziwicie, dlaczego właśnie piszę takiego posta.Sama nie mam pojęcia, ale gdy mam już jakiś tekst w głowie oraz jego tematykę to po prostu wyciągam telefon i piszę, piszę, piszę...
Odkąd odkryłam świat związany z Harrym Potterem to moja wyobraźnia sięgnęła jeszcze głębiej w twórczość oraz doznała nowych emocji, które dostarczyły mi filmy i wszystkie zwroty akcji mające rozbawić lub wywołać u widzów strach i lęk.


Po premierze ostatniej części książki oraz filmu "Harry Potter i Insygnia Śmierci" o przygodach niesamowicie odważnego czarodzieja byłam pewna, że jest to już definitywny koniec losów mojego ulubionego bohatera, lecz...
W lipcu wszyscy fani tych kultowych wrażeń zobaczyli światełko w tunelu w postaci kontynuacji powieści w książce "Harry Potter i Przeklęte Dziecko".
I choć było dla mnie niemiłym zaskoczeniem, że nie napisała jej J.K. Rowling to i tak cieszyłam się, iż znów będę mogła podziwiać przygody Harry go, dlatego też zdecydowałam się zakupić ten właśnie egzemplarz. 

Moja historia jednak na tym się nie kończy... Być może będzie jeszcze jakiś ciąg dalszy w postaci recenzji?


JEŚLI ZACIEKAWIŁ CIĘ TEN POST I CHCESZ POZNAĆ JEGO CIĄG DALSZY TO ZOSTAW KOMENTARZ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia