12 lutego 2015

Skończyłam właśnie oglądać 39 odcinek 3 sezonu Violetty. Jestem rozkojarzona.Mam mętlik w głowie.Ciągle kiedy Violetta chce powiedzieć Leonowi, że to ona jest Roxy, zawsze coś staje jej na drodze. Dzisiaj był to Alex, którego nie darzę zbyt wielką empatią. Z zapowiedzi wynika,że Gery,której też nie lubię ussłyszy cała prawdę.Jest jeszcze Priscilla,która mówi, że kocha swoją córkę, a tak naprawdę wogóle jej nie rozumie.Zawsze robi mi się smutno kiedy widzę, że Priscilla krzyczy, rozkazuje i mówi co ma robić Ludmiła.Jak dla mnie to Lyudmi powinna się sama uporać z U-mixem i  z kłamstwem.Zrobiło mi się żal mojej ulubionej postaci-Ludmi kiedy póścili piosenkę w radiu i Federico się o wszystkim dowiedział i to w ten sposób.Na jego miejscu byłabym zawiedzuiona i wścikła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia