29 stycznia 2017

Czasem wystarczy się odważyć... 100 tysięcy wyświetleń!

Pamiętam jakby to było wczoraj... Niby taki zwykły zimowy wieczór, luty, ale przy tym podjęcie bardzo ważnej decyzji, która miała zmienić całe moje dotychczasowe życie. Teraz pisząc ten post mogę wam powiedzieć, że to wyzwanie, którego się wtedy podjęłam było jednym z najlepszych i nigdy nie będę żałowała tej zmiany. Lecz czy cały czas podążała ona w dobrą stronę i jak wpłynęła ona na mój styl życia?


Wszyscy mi mówili, że to niby nic wielkiego, ale dla mnie to był nowy rozdział, który zaczynałam pisać z zupełnie pustą, białą kartką. Po kliknięciu "załóż bloga" stało się jasne, iż dokonałam wyboru, lecz czy był on właściwy przekonałam się dopiero pół roku później. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez pisania bloga i przekazywania wam tego co szczerze myślę. 


Niektórzy myślą, że tworzenie posta zajmuje mniej niż 10 minut, ale to tak naprawdę są godziny jak i nie dni. Prawdziwy bloger nie powinien pisać z przymusu, lecz przeciwnie 
z przyjemności. Ja zauważyłam to po dłuższym czasie pisania. Dzisiaj pisząc właśnie ten bardzo specjalny dla mnie post chcę wam szczególnie podziękować za tak wspaniałą aktywność na moim blogu, który oficjalnie przekroczył 100 tysięcy wyświetleń. Patrząc na tą liczbę ciągle nie mogę uwierzyć, że po prawie 2 latach udało się uzyskać nam tak duży sukces. Moje marzenie się spełniło i to dzięki wam, ponieważ gdyby nie wy to tego bloga, by nie było, bo wszystko co jest na nim tworzone jest przeznaczone dla was! 
Mam nadzieję, że ta liczba będzie rosła
i inspirowała mnie do działania. 
Dziękuję za waszą obecność i za wszystko! 


DZIĘKUJĘ ZA WASZĄ OBECNOŚĆ! 
MAM NADZIEJĘ, ŻE Z KOLEJNYMI MIESIĄCAMI BĘDZIE NAS CORAZ WIĘCEJ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia