02 stycznia 2017

[Wywiad] “Traktuję ją jako sposób oderwania się od świata“

Znana na całym świecie nastoletnia gwiazda Martina (Tini) Stoessel niedawno podpisała kontrakt z wytwórnią Hollywood Records.Urodzona
1997 roku w Buenos Aires aktorka, piosenkarka, tancerka i modelka zdobyła popularność dzięki roli Violetty, tytułowej bohaterki serialu nakręconego dla Disney Channel.Tini trafiła do niego dzięki otwartemu castingowi, kiedy miała czternaście lat.Dzięki tej roli odniosła wielki sukces i zdobyła nagrody Kids ' Choice Awards w kategorii "Najlepszy debiut żeński"  w Argentynie i Kolumbii.Serial z jej udziałem jest emitowany w 130 krajach i ma 1,4 miliarda wyświetleń w serwisie YouTube.Ponadto Tini występowała na żywo na całym świecie przed ponad 2 milionami fanów.W 2016 roku wystąpiła także w swoim pierwszym filmie pełnometrażowym noszącym tytuł "Tini Nowe Życie Violetty.
W rozwinięciu przeczytacie wywiad z Tini pochodzący z jej oficjalnej strony
www.tinistoessel.com.




Co najbardziej lubisz w tym, że pochodzisz z Argentyny?

Jestem dumna ze swojej ojczyzny.Kocham moją rodzinę i przyjaciół, a także wszystkich Argentyńczyków.Są tacy mili i przyjaźni.Oprócz tego mamy argentyńską tradycję "asado", którą uwielbiam!

Kiedy postanowiłaś, że będziesz śpiewać i występować?

Chyba jeszcze zanim nauczyłam się mówić!Wydaje mi się, że zawsze o tym wiedziałam.Muzyka towarzyszyła mi cały czas, chciałam tańczyć przy każdej okazji.Razem z przyjaciółmi przygotowywałam występy dla swoich rodziców, czym doprowadziłam ich do obłędu! Nadal śpiewam przed lustrem, z ręcznikiem na głowie i szczotką zamiast mikrofonu.


Czym jest dla ciebie muzyka?

Co mogę powiedzieć... Traktuję ją jako sposób oderwania się od świata.Kiedy słucham muzyki, czuję się wolna, bezpieczna i szczęśliwa.To mój sposób na wyrażanie siebie...

  
Poza śpiewaniem i występowaniem, jakie masz jeszcze talenty?

Spanie! Nie, żartuję... Hmm, wydaje mi się, że jestem dobra w układaniu koleżankom włosów i robieniu makijażu.Uwielbiam to.Pod tym względem jestem typową dziewczyną.Spanie też wychodzi mi świetnie.Potrafię zasnąć w dowolnym miejscu.

 
JAK WAM SIĘ PODOBA WYWIAD Z TINI?
A JAKIE SĄ WASZE TALENTY?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia