27 maja 2017

[Recenzja] Książka "Weź mnie ze sobą"!

Chyba każdy czasami ma w życiu takie chwile, kiedy nie ma się pojęcia, co chciałoby się zrobić i dopada nas po prostu nuda. Książka "Weź mnie ze sobą", aż prosi, żeby zabrać ją na jakiś wyjazd, wycieczkę lub zbliżające się wakacje. W dzisiejszej recenzji sami będziecie mogli ocenić książkę wydawnictwa Rebis!




DAWKA ENERGII NA TERAZ I NA PÓŹNIEJ 


Ta wyjątkowa książka pozwoli ci odnaleźć perspektywę, nadzieję i rady pochodzące z najlepszego źródła - twojego wnętrza. Oraz niezbędną dawkę humoru.
To nie jest dziennik rządzący się chronologicznym porządkiem. Otwórz książkę na dowolnej stronie i zostaw na niej swój ślad. Kiedy znów na nią trafisz za kilka dni lub tygodni, dodaj kolejny szczegół. Obserwuj, jak zmieniasz się i dojrzewasz, przyglądając się ulotnym, lecz niesamowitym chwilowo codziennego życia.


WEŹ MNIE ZE SOBĄ WSZĘDZIE! 

Sam tytuł, aż prosi nas, aby wziąć ją wszędzie o cieszyć się wypełnianie każdej strony z osobna. Okładka książki jest szczególnie gwieździsta iozdobiona czterema szczególnymi dla autora kolorami. Jasno i wprost uświadamia nam, że to właśnie ona urozmaici nasz czas, dostarczając przy tym mnóstwo zabawy i rozrywki w tworzeniu jej według swoich upodobań. 



PRZELEJ UCZUCIA I EMOCJE NA PAPIER! 

Wszystko, co czujemy i doświadczamy jest ulotną chwilą, którą możemy na zawsze zapomnieć i szukać jej w myślach przez długi czas. Osobiście zakochałam się w tej książce, ponieważ mogę w nią przelewać wszytkie moje uczucia, a każda strona kryje dla mnie nowe zadania i miejsca, gdzie można ponieść wodze swojej fantazji upiększając ją całą własnymi odczuciami. Papier i ołówek to jedyne, co potrzebujemy, aby wyrazić siebie poprzez codzienne odkrywanie nowych niespodzianek, które skrywa przed nami książka "Weź mnie ze sobą". 



Podsumowując całą recenzję książki oceniam ją na 9/10, ponieważ dzięki niej można spędzić miło czas oraz poznać swoje wnętrze i przenieść je na papier, do którego w każdym momencie można wrócić. 

  CO MYŚLICIE O RECENZJI KSIĄŻKI? 
PISZCIE W KOMENTARZACH! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia