03 maja 2017

[Recenzja] Plakaty Mickey & Minnie Mouse!

Zna ich cały świat.Myszka Miki oraz Minnie to postacie znane na całym świecie, które towarzyszyły niesamowitej ilości dzieci podczas dorastania i w okresie dzieciństwa.Powstałe już w 1928 roku zapewniły swojemu twórcy Oskara przyczyniającego się do dalszego rozwoju historii i całokształtu powstawania postaci od pierwszego najprostszego szkicu, aż do dzisiejszego wizerunku Myszki Miki i Minnie, które możemy oglądać w Disneylandach, parkach rozrywki, telewizji, na plakatach, plecakach i wszystkim, co możemy stworzyć.Jeśli jesteś fanem tych postaci to na pewno ta recenzja plakatów dotyczących ewolucji ich powstawania oraz ich wyglądu i charakteru to musisz przeczytać właśnie ten post!




MOJE PIERWSZE PLAKATY 

Od razu po odebraniu przesyłki od sklepu internetowego eplakaty.pl, z którym niedawno mój blog podjął współpracę bez najmniejszego wahania otworzyłam szczelnie zapakowane plakaty, dzięki czemu nie zostały one w żadnym wypadku zniszczone lub porwane. Po otworzeniu paczki pierwsze, co pomyślałam to to, że właśnie odpakowuje pierwszy raz w życiu plakaty, których nigdy nie miałam. Może zdawać wam się to dziwne, lecz zawsze w wystroju pokoju stawiałam raczej na obrazy w antyramach.
W tamtym momencie się to zmieniło... 


OD SZKICU PO NAJSŁYNNIEJSZĄ MASKOTKĘ ŚWIATA! 

Wybierając plakaty kierowałam się swoim stylem oraz pasją, którą ciągle rozwijam. Jeden z nich przykuł moją uwagę w pierwszej sekundzie - mowa tu o plakacie przedstawiającym ewolucję powstawania postaci Myszki Miki  od pierwszego szkicu, aż po dzisiejszy wizerunek maskotki, który możemy oglądać.Plakat jest bardzo duży i wyprodukowany na grubym papierze, co jest według mnie zdecydowanie plusem, ponieważ trudno go zniszczyć i nawet przy jego strąceniu szkód nie widać. Rysunek przedstawia wszystkie zmiany wizerunku Mikiego w ciągu prawie 90 lat!


MINNIE I MIKI W STYLU RETRO! 


Jednak najlepsze w tej recenzji zostawiłam na koniec, czyli dwa małe plakaty z wizerunkiem Myszki Miki i Myszki Minnie  całkowicie w stylu retro, za którym nigdy nie przepadałam, lecz wraz z zobaczeniem tych obrazków zmieniłam swoje zdanie.Te dwa niby zwykłe plakaty mogą odmienić przestrzeń w twoim pokoju o 360 stopni, dodając przy tym charakter i nutkę stylu retro.


                          

Podsumowując całą recenzję plakatów Myszki Miki i Minnie od sklepu internetowego eplakaty.pl oceniam je na mocne 10/10 oraz mogę stwierdzić tylko tyle, że są one bardzo dobrze wyprodukowane, mają swój oryginalny styl i charakter. Dodając chciałabym wam wszystkim je serdecznie polecić, ponieważ nigdy nie będziecie żałować tej decyzji, a plusem może być tylko to, że wasz pokój stanie się jeszcze piękniejszy. 

JAK WAM SIĘ PODOBA RECENZJA? 
CO MYŚLICIE O PLAKATACH? 


1 komentarz:

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia