28 sierpnia 2017

[Cytaty] Violetta

Mimo, iż serial "Violetta" dobiegł końca to postanowiłam i tak postanowiłam wspomnieć o nim w serii z cytatami na blogu. Prawdziwym fanem jest się raz, lecz pozostaje się nim na zawsze. To hasło właśnie skłoniło mnie do napisania tego wpisu z cytatami z niezwykle niesamowitego serialu "Violetta", o którym już od dawna nie wspominałam na blogu. Zapraszam do rozwinięcia!




"Lepiej być, niż mieć, marzyć, kochać i upadać, wstawać i odradzać się"

 "Śpiewanie to czym jestem"

"Zawsze musisz wierzyć w marzenia i być gotowym na okazje ich spełnienia"

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń"

"Nie pozwól, żeby nikt ani nic zatrzymało to, co kochasz"

"Osoba uśmiechnięta jest osobą zwyciężoną"


"Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja"

"Mogę chodzić, biegać, śpiewać. Mogę śnić, śmiać się, robić tysiące rzeczy przez cały dzień, jak gdyby nigdy nic. Ale moje serce zawsze będzie biło w rytm Twojego imienia"

 "Żyj, bo twoje przeznaczenie jest dziś"

"Nie ma nic gorszego, niż ludzie, kórzy próbują stać się kimś, kim nigdy nie będą"

"Wszystko zależy od punktu widzenia"

"Każde ryzyko jest krokiem ku twojemu przeznaczeniu"

 PODOBAJĄ WAM SIĘ CYTATY?
TĘSKNICIE ZA TYM SERIALEM?

 

1 komentarz:

  1. Świetne cytaty. Bardzo tęsknię za serialem Violetta.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia