02 sierpnia 2017

[Recenzja] Biografia Caspar Lee - droga na szczyt!

Zastanawialiście się kiedyś nad tym jak wyglądałaby wasza biografia? Jak miałaby być napisana
i co powinna zawierać? Takie pytania mógł sobie zadawać Caspar Lee - jeden z najpopularniejszych youtuberów na świecie, gwiazda Instagrama i innych mediów społecznościowych oraz chłopak znający największe twarze muzyki i showbiznesu. Co byście powiedzieli, gdyby to wasza mama napisała za was historię twojego życia od narodzenia, aż po dzisiejszy dzień. Bylibyście pewnie w szoku tak samo jak Caspar, o którym będzie ten post, a raczej recenzja jego biografii.



OTO JEGO HISTORIA

Biografia jak sam mówi jest o mnie, ale niestety jej nie napisałem. To robota mojej mamy. 
– dodaje Caspar Lee. - Lojalnie uprzedzam, że 98% jej pisaniny to wierutne kłamstwa. Uważam nawet, że ta książka jest nielegalna, więc jeśli ją kupiliście, na dobrą sprawę wsparliście działalność przestępczą. No i co wy na to? Myślę, że mama bierze odwet za dzień, w którym przyszedłem na świat, i ponoć chciałem ją wtedy zabić. Na pewno nie daruje sobie tej historii… Z tej książki dowiecie się również, jak wyglądał mój pierwszy dzień w szkole i dlaczego mam taką wielką głowę. Będzie i o tym, że zawsze cieszyłem się powodzeniem u pań, i tak dalej. No wiecie, same ważne rzeczy. W każdym razie, pierwszą wersję tej książki znalazłem w drukarce i, jak zobaczycie, zdementowałem niektóre z bezczelnych kłamstw mamy. No to bawcie się dobrze. Ale pamiętajcie, że prawdziwe są tylko te kawałki, w których wypadłem korzystnie – pisze bohater biografii. 


























TA KSIĄŻKA JEST O MNIE, ALE NIESTETY JEJ NIE NAPISAŁEM


Książka Caspara Lee to jedna z lepszych biografii jakie miałam w ręku (a było ich dość dużo) pod względem rozmieszczenia tekstu, jego treści, grafiki oraz zdjęć z dzieciństwa młodego youtubera, który nagrał filmiki m.in. z Liamem Payne oraz Zackiem Efronem. Jego każdy video ma ponad milion wyświetleń, a sam może się cieszyć samymi okrągłymi liczbami obserwatorów na swoich profilach w mediach społecznościowych. Caspar to jeden z najpopularniejszych youtuberów 
w Wielkiej Brytanii oraz wielu innych krajach, a dzięki jego mamie i napisaniu przez nią tej biografii.
Zarówno przednia jak i tylna okładka jest wspaniale zaprojektowana ze względu na jej nowoczesność i wplecione w zdjęcie bohatera biografii grafikę oraz śmieszne teksty zawarte w dymkach. Po otwarciu odkryłam, że okładka to dopiero przedsmak niesamowitej przygody w czytaniu tej książki.




DROGA NA SZCZYT...

Biografia Caspara Lee opowiada o nim samym (wiadome :)), począwszy od dnia jego narodzin jak to opisała jego mama, aż po jego najlepsze zdjęcia, które wyglądają niesamowicie. Wszystkie teksty są bardzo profesjonalnie napisane oraz rozmieszczone na prawie 300 stronach, a same komentarze Caspara na każdej stronie rozbawią każdego. Bądźmy szczerzy jak wy postąpilibyście komentując swoją biografię napisaną przez własną mamę ze wszystkimi komicznymi i niekiedy wstydliwymi sytuacjami. Według samej gwiazdy YouTuba to była niezła frajda komentując to wszystko w pośpiechu.




Podsumowując całą recenzję, biografię Caspara Lee (i zarazem dzieło jego mamy) oceniam na 9/10, ponieważ jest ona niesamowicie napisana i sama chciałabym, żeby moja mama zawarła tyle moich pięknych lat życia w takiej książce. Dziękuję również wydawnictwu Egmont za możliwość zrecenzowania tej biografii, która okazała się być strzałem w dziesiątkę dla nowej tematyki mojego bloga. Czytanie jej to była czysta przyjemność.

JAK WAM SIĘ PODOBA RECENZJA BIOGRAFII CASPARA LEE?
PISZCIE W KOMENTARZACH!

1 komentarz:

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia