03 grudnia 2016

Disney - Mam pomysł!

Na pewno każdy doświadczył kiedyś takiego prawdziwego uczucia nudy
i braku pomysłu na dalszą część dnia, dlatego też Disney Polska postanowić stanąć czołem z nudą oraz wymyślić dla fanów stronę, która pomoże naszej wyobraźni zacząć kreatywnie działać! Zbliżają się święta, a razem z nimi wykonywanie dekoracji, przystrajanie pokoju, pieczenie pierników, mające nas przygotować do tego zimowego czasu. Miej pomysł na wystrój i zabaw się z disneyowymi DIY, które na pewno ci się spodobają!


 
MAM POMYSŁ NA WSZYSTKO!

Na stronie mampomysl.disney.pl znajdziesz masę poradników, DIY o pysznościach z maleńką szczyptą magii Disneya, dziełach (dekoracjach) i zabawach z przyjaciółmi. Widziałam bardzo dużo stron, których tematyką były DIY, ale ta jest wprost wyjątkowa! Zdjęcia do poradników, wykonanie i efekt końcowy okazuje się zniewalający.

Nie pozostało mi nic więcej jak zaprosić was na stronę mampomysl.disney.pl , gdzie poczujesz magię w każdym z pomysłów!


POKONAJ NUDĘ I MIEJ POMYSŁ!
PODOBA WAM SIĘ STRONA "MAM POMYSŁ"?
PISZCIE W KOMENTARZACH!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia