02 grudnia 2016

KONIEC Z BLOGIEM? ZAKŁADAM KANAŁ NA YOUTUBE?

Pod koniec tego roku nastąpi wiele zmian zarówno w życiu moim jak i na blogu, ponieważ już na wstępie muszę coś wyjaśnić. Zapewne widzicie, że każdy chce się rozwijać, a nie wręcz przeciwnie cofać do tyłu. Jeszcze kilka lat temu blogi były wprost pierwszym źródłem informacji, które wszystkich ciekawiły i intrygowały swoją tematyką. Dzisiaj niestety jesteśmy w takiej dobie czasu, iż oglądanie filmików na YouTube stało się dla wszystkich codziennością, co sprawiło, że blogi spadły na drugi, a nawet trzeci plan.
Czy ta sytuacja zmieni coś w moim życiu? Na pewno, ale pytanie jest co?



Pierwsze pytanie jakie może wam się nasuwać po tytule posta to: Czy zamierzam skończyć z blogiem i zacząć rozwijać się w innym zakresie lub dziedzinie. Otóż nie. Pomimo, że blogi stają się coraz mniej popularne to nie usunę mojego albo zamknę go, ponieważ to dzięki niemu zyskałam tak wiele.
Jego usunięcie mogłabym wtedy porównać do wymazania gąbką z mojej pamięci prawie 2 lata życia, które były dla mnie najpiękniejszym czasem, który doświadczyłam.
  

Blog "Magia Disneya" zostanie jeszcze na dość długi czas ze mną, lecz dołączy do niego kanał na YouTube mający za zadanie rozwijać moją stronę i iść za nowymi trendami. Pomysł, o którym wam pisze zrodził się w mojej głowie już prawie rok temu, ale ja jak to ja bałam się go założyć lub normalnie wstydziłam. Zawsze, gdy byłam pewna mojej decyzji coś po prostu zatrzymywało mnie i przekreślało tę myśl i chęć zrobienia kroku naprzód.
Z jednej strony kanał na YouTube mógłby być czymś nowym co dodałoby świeżości blogowi, lecz z drugiej nowym etapem w moim życiu.

Wraz z pomocą przyjaciół - innych blogerek Disneya wymyśliłam nazwę dla kanału (poznacie ją już wkrótce), mającego za zadanie przedstawiać ciekawostki o filmach, serialach Disneya, vlogi z koncertów itd. , filmiki z DIY związane z Disneyem i stroną "Mam pomysł" (post o nie już niedługo na blogu) oraz czasami zwykłe pogaduchy i wideo o mnie, abyście mogli lepiej poznać moją osobę. Nowa odsłona bloga i projekt, który może okazać się drzwiami do kolejnego sukcesu i spełnienia marzeń już niebawem.
 
 
PODOBA WAM SIĘ POMYSŁ Z NOWYM KANAŁEM?
PISZCIE W KOMENTARZACH!
 
 

2 komentarze:

  1. Świetny post! Widzac, ze włożyłaś w niego wiele serca. Z niecierpliwością czekam na twoj pierwszy filmik i zycze powodzenia przy nowej działalności internetowej.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia