12 lutego 2017

„If you can dream it, you can do it“. Jestem z wami już drugi rok!

To już drugie urodziny mojego bloga! Pisząc to nawet nie mogę w to uwierzyć, że jestem już z wami tyle czasu. Niedawno mogliście przeczytać post z okazji 100 tysięcy wyświetleń, mający dla mnie bardzo duże znaczenie, ponieważ nigdy nie myślałam o tym, że mogę osiągnąć właśnie ten wysoki próg. Dwa lata... Dla jednych to może mało czasu, ale dla mnie to najlepsze dwa lata mojego życia, gdyż z chwilą założenia tego oto bloga zaczęły się spełniać marzenia, niegdyś w ogóle nie osiągalne.



Jedyne, co chciałabym wam powiedzieć i też napisać to dziękuję za wszystko. Jedno słowo, 
a znaczy tak wiele. Gdyby nie wy to nigdy nie rozwinęłabym swojej pasji. Wiem, że może się powtarzam, ale to szczera prawda. 

Najpierw blog został, założony pod nazwą "Violetta to co kocham", lecz po zakończeniu serialu chciałam się rozwijać i iść wciąż naprzód, dlatego też stworzyłam nową nazwę "Disney Channel Polska & Violetta, ale ten tytuł długo tu nie zagościł, aż w końcu decyzja zapadła nad
"Magią Disneya". Jak widzicie nieraz są potrzebne zmiany, które dodają nam sił i wiary w to, że wszystko jest możliwe. 


DZIĘKUJĘ WAM ZA TE DWA LATA! 
MAM NADZIEJĘ, ŻE ZOSTANĘ TU Z WAMI NA DŁUGI CZAS. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia