28 lutego 2017

[Opracowanie] Lodovica Comello - Il cielo non mi basta

Lodovica Comello, artystka,  która najwcześniej odeszła z obsady serialu "Violetta" zaczynając przy tym solową karierę obejmującą Europę. Wydanie własnych płyt, trasy koncertowe, wizyty w Polsce i wielu innych krajach europejskich, udział w konkursie do Eurowizji w San Remo
i planowanie kolejnego albumu. W czasie konkursu eliminacyjnego ukazała się nowa piosenka Lodovici Comello, która w kilka dnia uzyskała uznanie słuchaczy na całym świecie.



LODOVICA COMELLO - IL CIELO NON MI BASTA

 

OPRACOWANIE PIOSENKI 

Lascia pure che io mi avvincini un po, 
quanto non so 
Giusto il tempo di farci male e andare via di schiena 
Ci nasconderemo al buio per non farci pendere 
Dalle leci del mondo, dal rumore sondo delle macchine

Mi prendero solo un po di te, 
Un istante di complicita, 
Un deserto di felicita, 
Che passera e lascera la porvere 
Che come il vento ci confondera

Respiriamo insieme questa luna piccola che muore, 
Ci nasconderemo bene, proveremo a vivere 
Anche solo un momentów, come se non esistessero le regole 

Mi prendero solo un po di te, 
Un istante di complicita, 
Un deserto di felicita, 
Che passera e lascera la porvere 
Che come il vento ci confondera

E anche se vuoi darmi il cielo non mi basta 
Lascia pure che io mi avvicini un po, 
quanto non so

Mi prendero solo un po di te, 
Un istante di complicita, 
Un deserto di felicita, 
Che passera e lascera la porvere 

E anche se vuoi darmi il cielo non mi basta 
Il cielo non mi basta 
Il cielo non mi basta 


TŁUMACZENIE  TUTAJ

Pozwól, bym zbliżyła się choć trochę, 
ile nie wiem 
Właściwy cza by cierpieć i pójść tam, 
skąd przyszliśmy 
Schowamy się w ciemności, by uniknąć złapania
Przez światła świata i głuchy hałas samochodów 

Wezmę sobie trochę ciebie
Chwila razem
Pustkowie szczęścia 
Co przeminą i pozostawią tylko kurz
Oddychamy razem tym małym księżyce, 
który umiera

Ukryjemy się dobrze i spróbujemy żyć 
Chociaż na moment, tak jakby 
nie istniały żadne zasady 

Wezmę sobie trochę ciebie 
Chwila razem 
Pustkowie szczęścia 
Co przeminą i pozostawią tylko kurz
Co tak jak wiatr się pogubią
Jeśli nawet chcesz mi dać niebo,
ono mi nie wystarcza 
Pozwól bym zbliżyła się choć trochę, 
ile nie wiem 

Wezmę sobie trochę ciebie 
Chwila razem
Pustkowie szczęścia 
CO przeminą i pozostawią tylko kurz
Jeśli nawet chcesz mi dać niebo
Niebo mi nie wystarcza 
Niebo mi nie wystarcza 

JAK OCENIACIE NOWĄ PIOSENKĘ LODOVICI? 
CO MYŚLICIE O JEJ TYTULE? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia