13 lutego 2017

[Ulubieńcy miesiąca] #18 Styczeń

Styczeń - niby taki zwykły miesiąc, ale dla mnie miał szczególne znaczenie. Może daruję sobie teksty takie jak "Nowy rok, nowa ja", bo dla mnie to temat zupełnie abstrakcyjny. Zamiast tego chciałabym przejść do ulubieńców stycznia, których wybór mam nadzieję przypadnie wam do gustu. Tak więc bez zbędnego przedłużania zapraszam do dalszej części posta!



WYDARZENIE 

Wydarzeniem, które mianuje na to miejsce jest chyba oczywiste, ponieważ mowa jest tu o rekordowej liczbie wyświetleń na moim blogu, za które jeszcze raz serdecznie dziękuję. 


PIOSENKA 

Piosenką miesiąca zostaje utwór "Ya No Hay Nadie Que Nos Pare" w wykonaniu Tini Stoessel z współpracą z Sebastianem Yatra. Ten duet zasłużył na specjalne wyróżnienie, ponieważ ich głosy, osobowość i charakter zgrały się idealnie. 


PRODUKT 

Tym razem nie książką lecz płytą stycznia, której recenzja sprawiła mi szczególną radość zostaje DVD z filmem "Tini Nowe Życie Violetty". Ten film to nowa przygoda Violetty, która ma zamiar porzucić całe swoje dotychczasowe życie, aby wyruszyć w podróż i poznać swoje najgłębsze marzenie. 


POST 

Postem, który wzbudził w was najwiękhszą ciekawość w styczniu okazał się być wpis z ulubieńcach grudnia! 


JAK OCENIACIE ULUBIEŃCÓW STYCZNIA? 
ZGADZACIE SIĘ Z TYMI WYBORAMI? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia