03 lipca 2017

[SimplyZosia] Wielki blogowy powrót!

Każdy ma swoje zainteresowania i czasami zdarza się w życiu taki moment zwątpienia, pustki lub zwykłej ochoty zrobienia sobie przerwy, aby nabrać siły na nowe doświadczenia. Czasami ten czas staje się idealnym sposobem, aby wprowadzić zmiany i powrócić do pasji, która zawsze powraca, nieważne kiedy i gdzie, ona znajdzie drogę, aby nas spotkać. Po takiej przerwie do blogosfery wraca moja przyjaciółka, którą na pewno znacie pod pseudonimem SimplyZosia!




Po długim oczekiwaniu w końcu będziemy mogli czytać i chłonąć informacje z postów z bloga simplyzosia.blogspot.com, który znów zacznie tętnić życiem,bo tak naprawdę to powroty są pełne radości i nowych doświadczeń czekających na nas na każdym kroku. Tak, więc bez zbędnych przedłużań zapraszam do Zosi, gdzie nuda to przeszłość!

CIESZYCIE SIĘ Z POWROTU ZOSI DO BLOGOSFERY?
PISZCIE W KOMENTARZACH!


3 komentarze:

  1. Tak i to bardzo. Bardzo lubiłem blog Zosi
    Zapraszam do siebie na Świat Disneya - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Bardzo mi miło, że moja praca się komuś spodobała i myślę, że teraz będzie tylko lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak ja się zauroczyłam w tym przepięknym zdaniu, które napisałaś w głębi tekstu ,,Pasja zawsze powraca, nieważne kiedy i gdzie, ona zawsze znajdzie drogę, aby nas spotkać..." - jest bardzo trafne do sytuacji SimplyZosii, lecz też bardzo mnie dotknęło i zapewne ten cytat zostanie przy mnie na długo przez najbliższy okres. 💖

    Zapraszam również do mnie: www.SwiatUnderTwenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia