27 lipca 2017

[Informacja] Zmiana tematyki bloga!

Nigdy nie jest się zbyt starym, aby być fanem Disneya. Ja sama mogę powiedzieć z ręką na sercu, że nigdy z niego nie wyrosnę, gdziekolwiek bym była zawsze będę miło wspominać moje początki dzieciństwa, dorastanie pod skrzydłami Małej Syrenki, Alladyna, Śpiącej Królewny, Nie ma to jak statek, Słonecznej Sony, Violetty, Jessie, Krainy Lodu czy Następców i wielu innych fenomenalnych produkcji. Jednak wraz z narastającymi zmianami w moim życiu, po wielu dniach przemyśleń podjęłam jedną z decyzji, która może trochę rozwinąć tego bloga w inną stronę? Jaką? Przeczytajcie ciąg dalszy w rozwinięciu!




Tematyka bloga Magia Disneya dotychczas dotyczyła zakresu Disneya, książek, seriali, filmów i jego gwiazd, lecz teraz pora wyjść poza margines i dodać coś nowego świeżego. Od dzisiaj na blogu będą pojawiać się różne wpisy o młodzieżowych produkcjach, aktualne wiadomości z całego świata oraz wiele nowości, które mam nadzieję, że was zaskoczą.

Wprowadzone zmiany zaczęłam od posta o TOP 5 najlepszych seriali na wakacje, więc zapraszam was serdecznie do tego wpisu i śledźcie na bieżąco bloga, aby nie ominąć żadnego posta z nowej tematyki!

JAK WAM SIĘ PODOBA POMYSŁ O POSZERZENIU TEMATYKI BLOGA?
PISZCIE W KOMENTARZACH!


1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł ;) Uwielbiam Disneya ale również inne młodzieżowe produkcje.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia