27 stycznia 2016

[Radio Young Stars] Mistrzostwa fandomów!

Jeśli znacie Radio Young Stars i jesteście V-lovers to na pewno ten post was bardzo zainteresuje,
ponieważ walczymy o spotkanie dla V-lovers,którzy pojawią się na Young Stars Festival 2016,który odbędzie się 28 sierpnia w Warszawie!Jeśli jedziecie na ten festival i chcielibyście się spotkać z resztą fioletowej rodziny jaką jesteśmy to warto oddać głos.Więcej szczegółów dowiecie się w dalszej części posta!



Young Stars Festival to impreza organizowana już od kilku lat przez My Music,która odbywała się w Poznaniu,ale teraz przyszedł czas na naszą stolicę!Na tym można nazwać koncercie pojawi się Samuel Nascimento i Sylwia Lipka oraz wiele innych polskich gwiazd.Już teraz możecie kupić bilety Meet&Greet na spotkania z tymi dwoma wspaniałymi osobami,z których możemy brać przykład.Na temat pobytu i przylotu Samuela do Polski na te spotkanie przeczytacie TUTAJ.



O co chodzi?Otóż na grupie Young Stars Official trwa głosowanie w konkursie "Mistrzostwa Fandomów 2016" na fandomy,z których wygra ten z największą liczbą głosów i podczas Young Stars Festival 28 sierpnia będzie mieć oficjalny zlot w tym dniu z innymi,którzy też są w tym fandomie i pojawią się na imprezie.





Link do głosowania TUTAJ.Jeśli jesteście V-lovers to na pewno postaracie się,aby nasz fandom wygrał,choć nie jest w czołówce to i tak nie można się poddawać tylko walczyć do końca!Ja niestety z przyczyn dla mnie ważnych nie będę mogła się pojawić na tym festivalu.Ja już zagłosowałam teraz pora na was!

Ode mnie.
Przepraszam za to,że ten post jest taki jaki jest,ale źle się czuję i ledwo co go napisałam,ponieważ mam dużo nauki w gimnazjum i do tego nie za dobrze się dzisiaj czuję.Ale na pewno jeden post ukaże się codziennie,a gdy wrócę do sił to pojawi się ich wiele więcej.

CO MYŚLICIE O GŁOSOWANIU?
ZAGŁOSUJECIE NA FANDOM V-LOVERS?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia