21 maja 2015

Tini i Peter znowu razem.

Najprawdopodobniej jak wszyscy już mówią i piszą Tiniter jest znowu razem.Nie pisałam o tym powrocie,ponieważ nie chciałam Was wprowadzać w błąd.
Lecz teraz już jesteśmy pewni,że oni wrócili do siebie.Większość V-lovers była bardzo ucieszona tym,że się rozstali,ponieważ wszyscy mają nadzieję na związek Jortini.Ja też przyznaje się szczerze,że nie jestem zadowolona tą relacją,ale to nie zależy od Nas tylko od nich.Nie możemy wymuszać tego,ponieważ to jest ich życie i decyzję,ale nie przeczę,że dalej liczę n Jortini choć to nigdy może się nie wydarzyć.Rozbawił mnie do łez tylko ten mem.Zobaczcie sami:

























To wspaniałe dzieło tej oto dziewczyny.Tu macie jej ask:
http://ask.fm/CarmelleCauviglia

Wróćmy do tematu to wszystko stało się Ekwadorze na występie Chayanne.





Wszyscy się zastanawiali czy jest to ich powrót do siebie?Teraz mamy odpowiedź:Tak.
Pierwsze byli razem na koncercie,a później Peter wybrał się do Quito gdzie Tini kontynuowała razem z obsadą koncerty Violetta Live.Dotarły do nas zdjęcia z basenu gdzie para wymieniała się całusami oraz uściskami.Wtedy wiedzieliśmy,że to był ich powrót do siebie.



Bezpośredni odnośnik do obrazka



Moim zdaniem nie jestem jakaś szczęśliwa z tego powrotu tak samo jak większość z Was,ale musimy uszanować decyzję Tini i jej zaufać.Jeśli ona jest szczęśliwa to ja też.

1 komentarz:

  1. Super post!Najlepszy jest ten mem !!!
    Haha...

    Czekam na dzisiejsze opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia