20 czerwca 2015

Współpraca z cudownym blogiem

Nawiązałam nie dawno temu współpracę z blogiem http://leonetta-para-siempre.blogspot.com/
Cieszę się z tego powodu,ponieważ prowadzi go dziewczyna w chyba moim wieku.Pisze cudowne opowiadanie,które zapierają dech w piersiach.Ja od jakiegoś czasu jestem fanką tego bloga.Jak wiecie ja też pisałam opowiadania,ale za dobrze mi to nie wychodziło,więc robie małe zmiany od dzisiaj opowiadania będą publikowane we fragmentach z blogu (podany wyżej),tylko we fragmentach,jeśli będziecie chcieli dowiedzieć się co dalej zajrzyjcie na blog (podany wyżej).Mam nadzieję,że Wam się spodoba.Fragmenty opowiadań Weroniki będą publikowane nieregularnie,więc bądźcie czujni.Buziaki!

Znak współpracy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia