13 czerwca 2015

Koniec "Violetty" już nadszedł

Chociaż wczoraj był ostatni odcinek naszego kochanego serialu,nadal mam w głowie wszystkie momenty z niego,ale nie mogę się pogodzić z tym,że już nigdy więcej nie wyemitują w telewizji odcinków tego serialu.Oprócz odcinka specjalnego,który niebawem się pojawi i może "Violetta film",który nie jest potwierdzony,ale jak trzymam za niego kciuki.Cały czas mam w głowie te wszystkie zdjęcia i komunikaty.






























































Chcę Wam powiedzieć,że trudno mi się z tym pogodzić tak samo jak i Wam.Tyle przygód,tańca,muzyki,śpiewu,śmiechu,radości i najważniejsze EMOCJI towarzyszących przy każdym odcinku.Pamiętam jak od poniedziałku do piątku zasiadałam przy telewizorze i ze szczęściem i czasami łzami w oczach oglądałam mój kochany serial "Violetta".Teraz mogę tylko powiedzieć Wam wszystkim,aktorom,obsadzie i każdemu V-lovers na świecie jedno:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia