29 grudnia 2015

[Recenzja] Lo Mejor De Violetta!

Nie dawno,bo pod koniec listopada na rynek została wprowadzona ostatnia i najlepsza płyta z serialu "Violetta",która uzyskała w krótkim czasie bardzo dużą popularność.To jedyna w swoim rodzaju płyta,ponieważ jest specjalnie wydana tylko dla polskich V-lovers,zawierająca konkurs i 10 zdjęć z pobytu obsady podczas koncertów Violetta Live w Polsce.Gotowi na recenzję?Zapraszam do dalszej części postu.


Zacznijmy od okładki,która jest bardzo ładna i przyciąga uwagę.A gdy otworzymy wieczko płyty będziemy mogli zobaczyć starannie wykończoną płytę z nazwą i zdjęcia z pobytu obsady serialu "Violetta" w Polsce.Płyta "Lo Mejor De Violetta" zawiera 18 najlepszych piosenek z trzech sezonów wspaniałego serialu jakim jest "Violetta".


Zdjęcia przedstawiają obsadę i koncert Violetta Live,gdy byli oni w Polsce w marcu i sierpniu.Fotografie są bardzo dobrej jakości i każde jest podpisane #Vloverspolska.Jak dla mnie to super dodatek do płyty,która jest ostatnią z serii "Violetta" specjalnie wydaną tylko dla polskich
V-lovers.




Przejdźmy na sam koniec czyli na tylną okładkę płyty,która zawiera spis piosenek,które się w niej znajdują oraz zajawkę zdjęć,które są w środku.


Podsumowując całą płytę "Lo Mejor De Violetta" mówiąc jednym słowem jest najlepsza!Choć ostatnia to i tak zrobiła największe wrażenie wśród innych produkcji i wzbudziła zainteresowanie wśród polskich V-lovers,którzy na pewną zrozumieją,że warto mieć ją w swojej kolekcji.

Daje jej ocenę 10/10,ponieważ jak żadna inna nie nakłoniła mnie swoim wyglądem i wnętrzem do kupna.

PODOBAŁA WAM SIĘ RECENZJA?
CO MYŚLICIE O TEJ PŁYCIE?MACIE ZAMIAR JĄ KUPIĆ?

2 komentarze:

  1. Mam pytanie. Ile ona mniej więcej kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamawiałam przez stronę internetową Empik.pl i zapłaciłam 39,49 zł z darmową dostawą do salonu Empik.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia