24 grudnia 2015

[Święta z blogiem DCP&V] #10 Życzenia!

Wigilia!To wspaniały czas i dzień,który rozpoczyna święta.Dzisiaj post będzie oryginalny i jedyny w swoim rodzaju.Będziemy jeść tradycyjne dania,siedzieć razem przy stole,rozmawiać,przebywać w gronie najbliższych i łamać się opłatkiem,a przy tym składać sobie najserdeczniejsze życzenia,gdy zaświeci pierwsza gwiazdka na niebie.teraz chcę wam coś powiedzieć,ale to w dalszej części.


MOJE ŻYCZENIA DLA WAS!

Ten post przeznaczyłam dla Was,ponieważ chcę wam złożyć świąteczne życzenia.

Jesteście dla mnie jak druga rodzina,
dzięki Wam kocham prowadzić tego bloga.
Dostarczacie mi dużo radości i inspiracji,
nie zamieniłabym Was na nic innego.
Prowadzę ten bloga od lutego,
pierwsze była Violetta,a teraz Disney Channel.
A wy mimo zmian zostaliście,dlatego:
Chcę Wam życzyć dzisiaj w Wigilię,
wszystkiego co tylko najlepsze.
Radości,spokoju,szczęścia,
dobroci,żeby uśmiech Wam nigdy z twarzy nie "schodził"
i oczywiście najważniejszego:
SPEŁNIENIA MARZEŃ!
Oraz szczęśliwego Nowego Roku!


Mam nadzieję,że spodobał Wam się ten post i życzę Wam Wesołych Świąt!

JESZCZE RAZ WAM ŻYCZĘ SPEŁNIENIA MARZEŃ I SPOKOJNYCH I UDANYCH ŚWIĄT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia