21 grudnia 2015

[Święta z blogiem DCP&V] #6 Świąteczne ozdoby!

Przyszła pora na szósty post z serii Święta z blogiem DCP&V.Dzisiaj będzie mowa o ozdobach.Wszyscy zaczynają wyciągać choinkę z worka i przystrajać ją,aby towarzyszyła nam ona w te święta.Ale nie ozdabia się tylko drzewka tylko też cały dom,pokój,a nawet swoje biurko,żeby wyglądało świątecznie.Jeśli uwielbiacie robić własnoręcznie ozdoby to ten post na pewno przypadnie wam do gustu.Zapraszam!


Ja uwielbiam robić coś własnoręcznie,a potem ozdabiać tym wszystko co się tylko da.Podsunę Wam kilka pomysłów jak udekorować fajnie pokój,aby zapanował w nim nastrój zarówno świąteczny jak i troszeczkę Disneyowski.

ŁAŃCUCH Z BIBUŁY Z OZDOBAMI

Wykonałam go z bibuły,a ozdoby,które na nim zawiesiłam są wykonane z odlewu z gipsu,pomalowanego farbami oraz podobizny Myszki Miki oraz Mini z quillingu.Zobaczcie efekt końcowy.



DEKORACJE NA BIURKO

To nic trudnego,po prostu weźcie jakieś ozdoby np.tak jak ja bałwanki i jakiegoś misia.
Ja mojego dostałam na Mikołajki.
I do dzieła.Tutaj możecie się popisać swoją kreatywnością.



DEKORACJE Z ORIGAMI MODUŁOWEGO

Bałwanek i wazon zostały wykonane z orgiami modułowego.Bardzo łatwo się je robią,a efekt końcowy jest śliczny


PODOBAJĄ WAM SIĘ POMYSŁY NA ŚWIĄTECNZE OZDOBY?
A JAK WY DEKORUJECIE POKÓJ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia