08 grudnia 2015

[Święta z blogiem DCP&V] #2 Świąteczne piosenki!

Za nami Mikołajki czyli dzień dawania sobie prezentów.Teraz przyszła pora na piosenki związane z Disneyem,ale nie tylko.Wiele gwiazd zaangażowało się w święta i zaśpiewało parę piosenek związanych z tym wspaniałym świętem,które zbliżają się dużymi krokami.Jakie piosenki wybrali?Zapraszam do rozwinięcia.


Pierwszą piosenką jest "Do You Want To Build Snowman" z filmu "Kraina Lodu" w wykonaniu wszystkich gwiazd Disneya.Utwór jest pięknie wykonany i przekazuje nam tą taką magiczną,świąteczną atmosferę.Mi osobiście bardzo się podoba i w święta uwielbiam ją słuchać.Posłuchajcie sami.


Druga piosenka to "Last Christmas" jest wykonana przez Wham,ale liczy już ponad 30 lat i jest bardzo popularna w święta.Możecie jej posłuchać w wykonaniu Laury Marano lub samą piosenkę z teledyskiem nagranym w 2009 roku..Gwiazda grała rolę Ally w serialu Disneya "Austin i Ally".Przez ten serial zyskała fanów i dużą popularność.




Czwarta piosenka jest wykonywana przez Sabrinę Carpenter grającą rolę Mai w serialu "Dziewczyna Poznaje Świat".Tytuł nosi nazwę "Silver Nights" czyli po prostu "Srebrne Noce".Piosenka jest świąteczna,spokojna,wpadająca w ucho i zarazem romantyczna oraz relaksująca.


Kolejne piosenki to "Snowflakes" w wykonaniu Olivii Holt znanej aktorki z filmów Disneya i serialu "To Nie Ja".Piosenka według mnie jest bardzo piękna i najbardziej w ucho wpada sam refren.Zwrotki też są wspaniałe,a w wykonaniu Olivii Holt ta piosenka ma jeszcze więcej poweru.

REFREN PIOSENKI "SNOWFLAKES"

Jesteśmy płatkami śniegu.
Latające,aż znajdziemy nasze miejsce.
Z daleka możemy wyglądać tak samo,ale jesteśmy piękni na swój sposób.
My płatki śniegu.


Moim zdaniem Sabrina ma bardzo oryginalny i niespotykany głos,ale Laura i Olivia też poradziły sobie z tymi piosenkami i świetnie je zaśpiewały.Mi najbardziej podobały się wersje piosenek Sabriny i Olivii.Gwiazdy Disneya takie jak Laura,Olivia i Sabrina mają bardzo duży talent i wykorzystują go we wszystkich możliwych sposobach.Jednak wszystkie utwory wprowadzają nas już w wspaniały czas jakim są święta Bożego Narodzenia.

KTÓRA PIOSENKA NAJBARDZIEJ WAM SIĘ SPODOBAŁA?
A JAKIE SĄ WASZE ULUBIONE PIOSENKI?

4 komentarze:

  1. Wzór posta skopiowany stąd - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/2015/12/swiateczne-piosenki-w-wykonaniu-gwiazd.html Zgłosze to właścicielowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam,ale niby z czym jest skopiowany ten post,bo ja nie widzę w ogóle podobieństwa,ponieważ ja pisałam ten post jeszcze w listopadzie,kiedy planowałam co będzie w świątecznych postach i je pisałam na bieżąco.Proszę możesz zgłosić,ale nie masz racji,bo ten post nie jest skopiowany z żadnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko też miałam ten problem,też z postem o piosenkach i też oskarżali mnie o kopiowanie z tego bloga.Każdy kto napisze post o piosenkach już jest oskarżany o kopiowanie.

      Usuń
    2. Rozumiem Cię i dziękuję za zrozumienie :)

      Usuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia