30 maja 2016

[Opracowanie] Soy Luna - Mirame a Mi

Dzisiejszy post będzie poświęcony całkowicie jednej super utalentowanej i podstępnej bohaterce z serialu "Soy Luna".Domyślacie się kto nią jest?
Oczywiście nie kto inny niż Ambar - wiecznie nie zdecydowana dziewczyna,co do kwestii jedzenia i również gwiazda wciąż zazdrosna o swojego chłopaka Matteo.Osobiście nie przepadam za tą postacią,ponieważ Ambar ciągle coś knuje przeciwko Lunie i przysparza jej nowych kłopotów np.z rodzicami.
Piosenka pt."Mirame a Mi" to wprost idealny kawałek stworzony dla bardzo interesującej roli Ambar.


SOY LUNA - MIRAME A MI

 

ORYGINALNY TEKST PIOSENKI


Yo puedo subir, puedo bajar
Me sobra el tiempo para ganar
Puedo estar bien, puedo estar mal
Dicto las reglas para jugar
Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna
Aqui mirame a mi
Ya se, me recordaras

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Puede decir, puedo callar
Si me decido puedo llegar
Esta es mi vida no pienso cambiar
Ya naci lista para triunfar

Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven

No existe condicion que yo no reuna


TŁUMACZENIE

Mogę przesłać,mogę schodzić
W czasie wygrywam
Mogę być dobra i mogę być zła
Ja dyktuję reguły tej gry
Mogłabym zrobić zaćmienie księżyca
Nie istnieje warunek nie do spełnienia
Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat,
aby ryzykownie i bez żadnego limitu
Iść do przodu

Nie istnieje warunek nie do spełnienia
Tutaj na mnie spójrz
Już teraz mnie pamiętasz

Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat,
aby ryzykownie i bez żadnego limitu
Iść do przodu

Mogę mówić,ale mogę milczeć
Jeśli zdecyduję,co mogę dostać
To jest moje życie,nie myślę o zmianach
Urodziłam się gotowa do triumfu

  Mogłabym zrobić zaćmienie księżyca
Nie istnieje warunek nie do spełnienia
Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat,aby
ryzykownie i bez limitu
Iść do przodu

Każdy chce go mieć
Mam tysiąc lat,aby
ryzykownie i bez limitu
Iść do przodu

Nie istnieje warunek nie do spełnienia

CO MYŚLICIE O POSTACI AMBAR?
PODOBA WAM SIĘ PIOSENKA?
 

1 komentarz:

  1. Mimo, że Ámbar jest negatywną postacią bardzo ją lubię. Według mnie serial bez niej nie miałby sensu. Uwielbiam "Mirame a mi", piosenka z pazurem :D
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia