21 maja 2016

[Wywiad] "Spełniajcie swoje marzenia"!

W końcu możecie przeczytać drugi i bardzo przez was wyczekiwany wywiad z blogerką Disneya,która dzięki temu stała się jeszcze szczęśliwsza!Pytania układane przeze mnie oraz odpowiedzi udzielane przez Julię Grzesiak ze znanego i lubianego bloga Disney Bajeczny Świat.Chcecie bliżej poznać tą blogerkę i poznać jej idoli lub najskrytsze marzenie?Możecie o tym przeczytać na tym blogu w rozwinięciu!


Co Cię zainspirowało lub nakłoniło,aby założyć bloga?
Pewnego dnia trafiłam na bloga Dżesiki,którą dobrze znasz.Zaczęłam go czytać,a za kilka miesięcy postanowiłam,iż założę własnego.Bardzo chciałam zobaczyć jak to jest blogować i teraz nie żałuję swojej decyzji.

Jakie były twoje początki i co było dla ciebie najtrudniejsze?

Wszystko!Kiedy tylko wpadłam na stronę,na której założyłam bloga,nie mogłam się połapać co i jak.Na szczęście po pewnym czasie wszystkiego się nauczyłam,jednak do dziś mam problem z wyglądem.

Jakie jest twoje największe marzenie?

Przede wszystkim chciałabym spotkać swoich idoli,posłuchać ich piosenek na żywo,porozmawiać oraz dostać autograf.I oczywiście być tak szczęśliwą jak teraz.

Czy masz idola?Jeśli tak to kto nim jest?

Po wcześniejszym pytaniu domyślasz się,że jakiegoś na pewno mam.Bardzo lubię Sylwię Lipkę,czyli polską gwiazdę Disneya.Z zagranicznych osób ubóstwiam Lodo Comello i Cande Molfese.


Od ilu lat jesteś w blogosferze?

Dokładnie od 6 lutego 2015 roku,czyli rok i 4 miesiące.

Co poczułaś,gdy dowiedziałaś się,że twój blog uzyskał współpracę z The Walt Disney Company Polska?

Pamiętam jakby było to dziś.Poniedziałek,21 marca,w owy dzień wiele się działo.Jak zawsze,po południu weszłam na maila i nagle zobaczyłam wiadomość od Disneya.W pierwszym momencie pomyślałam "współpraca"?Tak naprawdę w to nie wierzyłam,więc podpytałam się kilku blogerów.Na szczęście odpowiedź okazała się pozytywna.Byłam bardzo szczęśliwa!

Jaki jest twój ulubiony piosenkarz lub piosenkarka?

Sylwia Lipka oraz Lodovica Comello,czyli moje idolki.Kocham słuchać ich piosenek.


Twoja ulubiona bajka Disneya z dzieciństwa?

Kiedy byłam młodsza oglądałam wiele bajek Disneya.Jedną z wielu,które do dziś mi się podobają jest "Klub Przyjaciół Myszki Miki",dlatego myślę,iż mogę ją uznać za swój ulubiony program z dzieciństwa.


Czy łatwo dzielić czas miedzy pasją,a innymi obowiązkami?

Zależy!Czasem mam mało prac domowych,a drugi raz więcej.Zawsze staram się niczego nie zaniedbywać i dzielić pasję z obowiązkami.
Niestety zdarzają się takie przypadki,iż muszę na pierwszym miejscu stawić bloga i nie uczyć się na kolejny dzień.
 
Czy jeśli miałabyś okazję spotkać się z wybraną gwiazdą Disneya,to kim by ona była?
 
Imię i nazwisko tej osoby w tym wywiadzie powtórzę po raz kolejny: Sylwia Lipka.W ostatnim czasie miałam świetny sen z jej udziałem.Spotkałam w nim Polkę,porozmawiałam z nią i zaprzyjaźniłyśmy się.Był to piękny moment,lecz gdy tylko się obudziłam,czar prysł.
 
Miałaś kiedyś jakieś niemiłe wspomnienia związane z blogowaniem?
 
Tak,były to hejty,które pojawiały się również ze strony znajomych. Na szczęście mój "kontakt" z nimi się urwał,a gdy tylko mnie zaczepiają,udaję,że nie słyszę.
 
Twój blog jest bardzo popularny,co Cię motywuje do niełatwej pracy nad nim?
 
Komentarze!Nic nie motywuje tak bardzo jak pozytywne opinie ze strony czytelników.
 
Twoja wymarzona podróż?
 
Byłaby ona do Kanady.Uwielbiam owy kraj i bardzo chciałabym go odwiedzić. Można powiedzieć,iż jest to moje kolejne marzenie,które chciałabym spełnić.
 
Czy masz swoją ulubioną piosenkę,której możesz słuchać godzinami?
 
W ostatnim czasie zaprzyjaźniłam się z kilkoma piosenkami Tini,najnowszą Lodo oraz z serialu Soy Luna.Zawsze,gdy piszę posta puszczam ową playlistę, a kiedy tylko się skończy włączam ją od nowa i tak jest dopóki nie skończę pisać.
 
 
Z kim z blogerów masz najlepsze relacje i jakie blogi najczęściej odwiedzasz?
 
Obserwuję wszystkie blogi blogerów Disneya,więc wchodzę na ten,na którym post mnie zaciekawi.Jeżeli chodzi o relacje z blogerami to najlepszą mam z dziewczynami z konfy, czyli Anią (Kraina Disneya),Dżesiką,druga Anią,Zosią, Patrycją,Marysią i oczywiście z tobą.Kiedyś kolegowałam się z Mateuszem, lecz nasz kontakt urwał się, wiesz z jakiego powodu.
 
Czy twoi przyjaciele i koledzy w twojej szkole wiedzą o tym,że prowadzisz bloga?
 
Wiedzą i myślę, że mnie z tym akceptują.Niejednokrotnie prosili o rady,życzyli powodzenia,więc źle nie jest.Są oczywiście przeciwnicy tej działalności internetowej,ale ja na nich nie zwracam uwagi.Po co patrzeć co mówią idioci, tylko staniesz się taki jak oni.
 
 
Masz bardzo dużo czytelników.Co chciałabyś im przekazać?
 
Spełniajcie swoje marzenia,róbcie w życiu to co chcecie i nigdy nie patrzcie na innych.Wszystko możecie osiągnąć,wystarczy chcieć i pamiętać: "Każde ryzyko jest krokiem ku przeznaczeniu".

CO MYŚLICIE O WYPOWIEDZIACH JULII?
PODOBA WAM SIĘ JUŻ DRUGI WYWIAD?
 

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię Julkę i cieszę się, że dzięki wywiadowi mogę ją jeszcze bliżej poznać. Jestem bardzo podobna do Julii biorąc pod uwagę jej odpowiedzi :D Świetny wywiad!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia