24 maja 2016

[Wywiad] "Polscy fani,mam nadzieję,że się wkrótce zobaczymy"!

Premiera serialu "Soy Luna" odbyła się już 16 maja na kanale Disney Channel z udziałem najbardziej rozpoznawanego Włocha na całym świcie - Ruggero Pasquarelli,który dla warszawa.naszemiasto.pl udzielił specjalny wywiad dla polskich fanów.Podkreśla w nim,że chciałby się spotkać z nami w Polsce już za niedługo,co jest bardzo prawdopodobne.Jesteście ciekawi pozostałych wypowiedzi na temat roli,w jaką musiał się wcielić Ruggero to zapraszam do dalszej części posta!



 Masz bardzo trudne zadanie.Fani Violetty jeszcze nie zapomnieli o postaci,którą grałeś w serialu a teraz masz kolejną rolę w produkcji Disneya.Co o tym myślisz?

Dobrze mówisz.To trudne zadanie.Fani nie zapomnieli o serialu Violetta,bo były to cztery lata pełne wielkich emocji.Jednak,jeśli mam być szczery,Soy Luna to kompletnie inna historia i mam nadzieję,że fani także ją pokochają.

Gdybyś mógł opisać Soy Lunę w dwóch słowach,co by to było?
 
Mnóstwo rolek i mnóstwo emocji.


Czy doświadczenie zebrane z Violetty przydało ci się na planie? Lubiłeś grę z Tini?

Moje doświadczenie z Violetty było ogromnie przydatne,gdyż bardzo mnie rozwinęło.Mnóstwo podróżowałem.Nauczyłem się wielu rzeczy,a szczególnie – tańca.Teraz potrafię się ruszać o wiele lepiej!Przed Violettą nie za dobrze mi to wychodziło.Ta umiejętność bardzo przydała mi się w nauce jazdy na rolkach.No i oczywiście – kochałem pracę z Tini.To było najlepsze!Ona jest ogromną profesjonalistką.Rozmawiałem z nią ostatnio,kiedy była w Los Angeles i nagrywała swoją płytę.Mam nadzieję,że uda mi się z nią spotkać a jej projekt wyjdzie dobrze.Może moglibyśmy stworzyć duet...

Co było dla ciebie najtrudniejsze na planie Soy Luna?
 
Najtrudniejsze było wcielenie się w zupełnie inną rolę,a nie miałem zbyt dużo czasu na przygotowanie się do tej zmiany. Brak czasu – to było najtrudniejsze. Mimo wszystko,od pierwszego tygodnia na planie,aż do ostatniego miesiąca to był dla mnie niezbędny okres do „rośnięcia” i rozwijania się wraz z rolą Matteo.


Najśmieszniejsza scena, którą zapamiętałeś z planu.

W Cancun w Meksyku.To była jedna z pierwszych scen,w której ratuję Lunę z basenu.Nigdy nie byłem na basenie.Mieszkam w Pescarze w mieście,które nie jest nad morzem.Więc nie miałem za bardzo możliwości nurkowania na basenie i nigdy nie otwierałem oczu pod wodą.Poza tym noszę szkła kontaktowe!Tak więc nie mogę nic zobaczyć pod wodą.Dlatego to była jedna z najśmieszniejszych scen dla mnie,ale wydaje mi się, że koniec końców wyszła bardzo dobrze.

Opowiedz coś więcej o swojej postaci.

To Matteo.Jest synem dyplomatów.Jest najbardziej znanym chłopakiem i oczywiście chodzi z najbardziej popularną dziewczyną w szkole – Ambar Benson graną przez Valentiinę Zenere.On jest królem parkietu.Kocha jeździć na rolkach.Ale podczas swojej wycieczki do Cancun poznaje dziewczynę, która w przyszłości może go zmienić...

Masz mnóstwo fanów w social mediach.Jak sobie z tym radzisz?

Generalnie – jestem bardzo szczęśliwy!To wielka odpowiedzialność,ale staram się dawać moim fanom dużo rad i mam nadzieję,że liczą się z tym.

Masz jakąś wiadomość do polskich fanów?

Hej moi fani w Polsce!Mam nadzieję,że zobaczymy się wkrótce,bo kilka razy byłem w Polsce i kocham ich!

PODOBA WAM SIĘ WYWIAD?
CHCIELIBYŚCIE,ABY WŁOCH PRZYLECIAŁ DO POLSKI Z RESZTĄ OBSADY SERIALU "SOY LUNA"? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia