05 września 2016

[Wywiad] Sekrety serialu "Soy Luna"!

Karol Sevilla odtwórczyni głównej roli "Luny" w nowej telenoweli latynoskiej zyskała bardzo dużą popularność w krótkim czasie.Zwykła nastolatka stała się rozpoznawalna dla młodzieży zarówno w Ameryce Południowej jak i większości europy.Wraz ze swoim kolegą z planu - Ruggero Pasquarelli odpowiedziała na pytania polskich fanów specjalnie dla gazety Twist!W dzisiejszym wywiadzie poznacie trochę bliżej tych dwoje utalentowanych artystów oraz przeczytacie kilka sekretów prosto z planu serialu "Soy Luna"!


Co lubicie jeść?

Karol: Uwielbiam kotlety królewskie!
Ruggero: Pochodzę z Włoch,więc dałbym się pokroić za spaghetti bolonese.W moim wykonaniu jest wspaniałe.Jestem prawdziwym mistrzem kuchni!gdybym nie był aktorem,pewnie zatrudniłbym się w dobrej restauracji!
Karol: Och,jesteś taki niesamowicie skromny! Ha,ha,ha!

Jakiej muzyki słuchacie? Które piosenki lubicie?

Karol: Podoba mi się ostatnia płyta Seleny Gomez.Jest po prostu niesamowita!
Ruggero: "Can't Stop the Feeling"! Justin Timberlake'a oraz "Cake by the Ocean" zespołu DNCE to w tej chwili moje ulubione kawałki.

Czy w wolnych chwilach tez jeździcie na wrotkach?

Karol: Nie,kontrakt nam tego zakazuje.Poważnie!Po prostu istnieje zbyt duże ryzyko,że coś sobie zrobimy i trzeba będzie przerwać zdjęcia!


Czy planujecie trasę koncertową podobną do Violetta Live?

Karol: Fajnie by było! Chciałabym występować na scenie i zwiedzać przy okazji świat.Moglibyśmy w ten sposób podziękować fanom za to,że nas wspierają!
Ruggero: Ja też jestem za.razem z obsadą Violetty byliśmy w wielu krajach i wszędzie spotykaliśmy się z niesamowitym przyjęciem.Sprawialiśmy ludziom mnóstwo frajdy i fajnie byłoby to powtórzyć...

Za co tak bardzo się lubicie?

Karol: Ruggero jest świetnym aktorem i zawsze chętnie mi pomaga.Do tego jest niesamowicie zabawny.Bez przerwy robi głupie miny,śmieje się,czasami nawet śpiewa i tańczy.Bardzo mi się to podoba!
Ruggero: Karol ma niesamowity uśmiech.Przy niej mam dobry humor.Nie wiem,jak ona to robi.Czysta magia!


Ruggero,a co Twoja ukochana Candelaria sądzi o tym,że całujesz się na planie?

Ruggero: (głośnio się śmieje) Jest dla mnie wyrozumiała.Wie,że to tylko praca.Choć powiedzmy sobie szczerze - dziewczyny bywają nieco zazdrosne.Candelaria też taka jest.Nic jednak nie mówi,nawet kiedy podczas zdjęć nieco mnie ponosi.
Karol: Niczego złego nie robimy.Mimo to zapytałam się Cande,czy mogę się całować z jej chłopakiem na planie.Zgodziła się,więc chyba problemu nie ma.

Karol ,byłaś fanką serialu Violetta?

Karol: Nie,Violetta w Meksyku nie miała zbyt wielu fanów.Obejrzałam ją dopiero,kiedy dostałam rolę w Soy Luna.Bardzo mi się spodobała.Teraz już wiem,dlaczego Martina,Jorge i Ruggero są tak popularni na całym świecie.Cieszę się,że mogłam ich poznać!


Karol,czyt łatwo jest Ci jednocześnie się uczyć i pracować?

Karol: Nie będę ukrywała,że to trudne.Nawet bardzo.Podczas lekcji muszę być przez cały czas skoncentrowana,ale podczas zdjęć również.Nie mam chwili,by odsapnąć.Rano jadę na plan i pracuję przez kilka godzin,do zeszytów siadam po południu albo nawet wieczorem.Bywam zmęczona,ale rodzina przez cały czas mnie wspiera.Rozumiem zresztą,jak ważna jest w dzisiejszych czasach wiedza!

Ruggero,czy pracujesz już nad albumem ze swoimi piosenkami?

Ruggero: Na razie nagrywam pojedyncze piosenki.Nie ukrywam,że chciałbym kiedyś wydać płytę,ale póki co... nic więcej nie mogę powiedzieć (mruga okiem).

CHCIELIBYŚCIE,ABY OBSADA "SOY LUNY" PRZYJECHAŁA DO POLSKI?
PODOBA WAM SIĘ WYWIAD?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia