14 kwietnia 2017

[Opracowanie] The Lodge - What I've Been Wishin' For

Może wam się wydaje, iż temat marzeń na tym blogu jest już przereklamowany, ale muszę się przyznać, że według mnie życie bez nich straciłoby swój kolor i to niesamowite uczucie ekscytacji oraz euforii, gdy je właśnie spełniasz.Wtedy właśnie przekonujemy się, że ryzyko podejmowane czasem z samej ciekawości i emocji jest pierwszym krokiem w drodze do spełnienia marzeń.
A co z waszymi marzeniami? Spełniliście już jakieś? A może macie takie same marzenia jak bohaterowie serialu "The Lodge", o których jest mowa w piosence "What I've Been Wishin' For"?
Zapraszam do opracowanie utworu w dalszej części posta!



THE LODGE - WHAT I'VE BEEN WISHIN' FOR



ORYGINALNY TEKST

The sky is full of possibilities
I know the stars above are listening, yeah, yeah
Just gotta look inside my heart and know

And not be scared to chase a little hope
Don't wanna live my life by playing safe
I'd rather risk it all than have some fate, yeah, yeah
Sometimes you think you've got it all to lose
But trust yourself and watch it all come true

I'll cross my eyes and
Give in to gravity
And all this night, yeah
The universe can hear me
I've gotta take my chances
Forget the consequences
And keep hoping, thinking, dreaming
What I've been wishin' for

All I wanted
I'll make it happen with the
Night sky watching
I can just imagine
I've gotta take my chances
Forget the consequences
And keep hoping, thinking, dreaming
What I've been wishin' for

This road has got me tangled in my head
It's easy second guessing every step, yeah, yeah
But if I'm honest with myself tonight
Then maybe everything I think'll be mine

I'll cross my eyes and
Give in to gravity
And all this night, yeah
The universe can hear me
I've gotta take my chances
Forget the consequences
And keep hoping, thinking, dreaming
What I've been wishin' for

All I wanted
I'll make it happen with the
Night sky watching
I can just imagine
I've gotta take my chances
Forget the consequences
And keep hoping, thinking, dreaming
What I've been wishin' for
What I've been wishin' for

I'll cross my eyes and
Give in to gravity
And all this night, yeah
The universe can hear me
I've gotta take my chances
Forget the consequences
And keep hoping, thinking, dreaming
What I've been wishin' for

All I wanted
I'll make it happen with the
Night sky watching
I can just imagine
I've gotta take my chances
Forget the consequences
And keep hoping, thinking, dreaming
What I've been wishin' for
What I've been wishin' for


WŁASNE TŁUMACZENIE 

Niebo jest pełne możliwości Wiem, że gwiazdy powyżej słuchają mnie, tak, tak Więc tylko spójrz do wnętrza mojego serca i już wiesz... I nie bój się ścigać nadziei Nie chcę żyć moim życiem, grając bezpiecznie Wolę ryzykować wszystko, niż mieć jakiś los, tak, tak Czasem myślisz, że masz wszystko, czego nie stracisz Ale zaufaj sobie i patrz, jak wszystko się spełnia Przejrzę na oczy i Poddam się grawitacji I przez całą noc, tak Wszechświat mnie słucha Muszę mieć własne szanse Zapomnę o konsekwencjach I nadal mam nadzieję, myśląc, marząc To, czego pragnę Wszystko czego chciałem Sprawię, że Oglądam niebo nocą Mogę sobie go wyobrazić Muszę mieć własne szanse Zapomnę o konsekwencjach I nadal mam nadzieję, myśląc, marząc To, czego pragnę Ta droga zmusiła mnie do zawrotu głowy Łatwiej zgadywać każdy krok, tak, tak Ale jeśli dziś będę z tobą szczery Może wszystko, co myślę, będzie moje Przejrzę na oczy i Poddam się grawitacji I przez całą noc, tak Wszechświat mnie słucha Muszę mieć własne szanse Zapomnę o konsekwencjach I nadal mam nadzieję, myśląc, marząc To, czego pragnę Wszystko czego chciałem Sprawię, że Oglądam niebo nocą Mogę sobie go wyobrazić Muszę mieć własne szanse Zapomnę o konsekwencjach I nadal mam nadzieję, myśląc, marząc To, czego pragnę Przejrzę na oczy i Poddam się grawitacji I przez całą noc, tak Wszechświat mnie słucha Muszę mieć własne szanse Zapomnę o konsekwencjach I nadal mam nadzieję, myśląc, marząc To, czego pragnę
Wszystko czego chciałem Sprawię, że Oglądam niebo nocą Mogę sobie go wyobrazić Muszę mieć własne szanse Zapomnę o konsekwencjach I nadal mam nadzieję, myśląc, marząc To, czego pragnę

CO MYŚLICIE O SŁOWACH PIOSENKI?
PODOBA WAM SIĘ TŁUMACZENIE?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia