12 kwietnia 2017

GOT ME STARTED TOUR - 03.04.2017 KRAKÓW | PIERWSZY VLOG NA KANALE!

Koncert Got Me Started Tour to było niesamowite przeżycie dla mnie i dla wielu innych Tinistas, którzy mogli zobaczyć swoją idolką na żywo, móc z nią śpiewać, tańczyć oraz słuchać jej słów mówionych w naszym języku.Kraków to dla mnie szczególne i wyjątkowe miasto, gdzie mogłam spełnić swoje marzenie już po raz drugi.Najpierw Violetta Live teraz Got Me Started Tour - niewiarygodne, że przeznaczenie nagle prowadzi mnie do tej magicznej metropolii.Marzenia się spełniają i czasem warto podjąć to ryzyko, aby być ich częścią.
Ten vlog to jedna z dwóch części z koncertu Got Me Started Tour, w którym mogłam uczestniczyć.Pisemna relacja pojawi się już niedługo na blogu!



GOT ME STARTED TOUR - 03.04.2017 KRAKÓW | PIERWSZY VLOG NA KANALE!



JAK WAM SIĘ PODOBA VLOG Z KONCERTU?
PISZCIE W KOMENTARZACH!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia