23 kwietnia 2016

Powróć do świata Evermoor!

Serial "Kroniki: Evermoor" zaczął swoją historię od 11 kwietnia o godzinie 19:00,gdy miał swoją premierę na kanale Disney Channel.Razem z Tarą,Sebastianem,Cameronem,Bellą,Sorshą i innymi bohaterami do magicznego i tajemniczego świata wyhaftowanego na prastarym gobelinie.
Jeśli jeszcze nie mieliście okazji oglądnąć "Kroniki: Evermoor" to w końcu zacznijcie od poniedziałku do czwartku o godzinie 19:00 tylko na Disney Channel!Powróćcie do świata Evermoor!




CO MYŚLICIE O SERIALU?
PISZCIE W KOMENTARZACH!
 

4 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym serialu *.*
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie do użytkownika bloga czy mogę zdjęcia parę z Soy luny ponieważ robię bloga
    o Soy lunie a bez zdjęć do tak dziwnie proszę ponieważ w Internecie są prawa autorskie wiec proszę oto moja strona bloga, Byłam bym wdzięczna za parę zdjęć.
    http://soylunapolona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ale prosiłabym,żeby zaznaczyć,że zdjęcia pochodzą z mojego bloga :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten serial :D
    http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia