11 kwietnia 2016

Płyta TINI spełnieniem marzeń!

Premiera solowej płyty Tini Stoessel odbędzie się 29 kwietnia w Ameryce Południowej oraz nielicznej części Europy.Wiele polskich fanów wyczekujących pierwszego albumu swojej idolki martwi się i niecierpliwi,ponieważ nie ustalono jeszcze żadnej daty przewidywanej premiery płyty "TINI" w Polsce.Solowy krążek młodej i utalentowanej artystki będzie zawierać 21 piosenek w wersji hiszpańskiej oraz angielskiej.Więcej dowiecie się w rozwinięciu!


Na pewno wielu z was czytało i widziało już całą listę tytułów piosenek,które pojawią się w albumie Tini Stoessel,lecz ja chciałabym wam to jeszcze przypomnieć.Jeśli jesteście zainteresowani tematem posta to zapraszam do czytania dalszej części!

Artystka Martina Stoessel poinformowała nas o tej niespodziance już 2 tygodnie temu.Wszystkie blogi już zapewne pisały już posty na ten temat,lecz na końcu znajdziecie niespodziankę,która was uszczęśliwi i zaspokoi waszą niepewność.

LISTA PIOSENEK NA PŁYCIE "TINI"

1."All you gotta me" - Wszystko masz
2."Great escape" - Świetna ucieczka
3."Still standing" - Nadal stoję
4."Got me started" - Pozwól mi zacząć
5."My stupid heart" - Moje głupie serce
6."Don't cry for me" - Nie płacz za mną
7."Finders keepers" - Znalezione nie kradzione
8."Handwritten" - Odręczny
9."Solo viene tu" - Wszystko masz
10."Sigo adelante" - Wciąż stoję
11."Si tu te vas" - Moje głupie serce
12."Lo que te ama escribe" - Odręczny
13."Siempre Brillaras" - Urodzona,by błyszczeć
14."Se escapa tu amor" - Strata miłości
15."Yo te amo ti" - Chcę Cię kochać
16."Confia en mi" - Trzymaj się mnie
17."Born To Shine" - Urodzona,by błyszczeć
18."I want you" - Chcę Ciebie
19."Light your heart" - Światło Twojego serca (duet z Jorge Blanco)
20."Losing the love" - Strata miłości
21."Siempre Brillaras" - Urodzona,by błyszczeć (wersja akustyczna)


Tak jak obiecałam teraz czas na niespodziankę.Po rozmowie z Universal Music Polska otrzymaliśmy wiadomość o premierze płyty "TINI" w Polsce,która nie odbędzie się 29 kwietnia tak jak w innych krajach,lecz zostanie ona przełożona na koniec czerwca lub początek lipca bliżej premiery filmu "Tini Nowe Życie Violetty".Czy to znaczy,że Martina Stoessel mogłaby przyjechać do Polski na premierę swojej płyty i filmu?Nic nie jest wykluczone,jednak nie mamy dużej pewności,ponieważ jak wszyscy wiedzą Tini ma bardzo dużo planów w tym roku i napięty grafik,którego musi się trzymać.Ale cóż?Nic nie wiadomo na ten czas,lecz warto pamiętać,że marzenia się spełniają i być może będziemy mogli zobaczyć młodą artystkę po raz kolejny w Polsce.Wszystko okaże się w najbliższych miesiącach.Universal Music Polska poinformowało nas,że zrobią,co w ich mocy,aby sprowadzić argentyńską gwiazdę do naszego kraju.

CZEKACIE NA PŁYTĘ "TINI" W POLSCE?
CIESZYLIBYŚCIE SIĘ Z PRZYJAZDU TINI DO POLSKI NA PROMOCJĘ JEJ PŁYTY I FILMU?

2 komentarze:

  1. Czekam na płytę, jak narazie najbardziej mi się podoba Siempre Brillars :) simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda piosenka jest cudna, wszytkie mam na telefonie i ciągle słucham jestem taka dumna z Tini!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia