09 kwietnia 2016

[Następcy] Włoska wersja piosenki "If Only"!

Znana i bardzo lubiana piosenka "If Only" w wykonaniu Dove Cameron młodej aktorki i piosenkarki rozkochała nie jedno serce fanów filmu "Następcy" na całym świecie.Cała produkcja stała się hitem,dlatego również podjęto decyzję o jej kontynuacji,która ukażę się już w 2017 roku.Utwór
"If Only" opowiada o uczuciach,miłości,trudnej decyzji i magii.Ale czy włoska wersja tej piosenki
brzmi tak samo jak słowa angielskiej wykonywanej przez gwiazdę Dove Cameron?Tego przekonacie się już w rozwinięciu!


Piosenka "Se Solo" jest wykonywana przez młodą,utalentowaną wokalistkę,która brała udział we włoskiej edycji "The Voice of Italy",a jest nią dziewiętnastoletnia Carola Campagna.Włoska wersja "If Only" jest emocjonalna i wzruszająca,a śpiewana przez młodą artystkę jest jeszcze bardziej piękniejsza.To nie był zbieg okoliczności,że wybraną ją do wykonania tego utworu,ponieważ ma ona bardzo podobny głos do amerykańskiej piosenkarki i aktorki Dove Cameron.Teledysk piosenki został nagrany w górach,które zadziwiają widokiem oraz krajobrazem.Posłuchajcie sami!


PODOBA WAM SIĘ PIOSENKA?
CO MYŚLICIE O TEJ WERSJI UTWORU "IF ONLY"?

2 komentarze:

  1. Piosenka już bardzo dawno na blogu Świat Disneya- http://swiatdisneyapl.blogspot.com/2016/02/muzyka-disneya-woska-wersja-if-only.html
    Czyżbyś skopiowała pomysł? Piosenka jest dość stara a ty dopiero teraz o niej piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle mnie pytacie o kopiowanie pomysłów z tego bloga,ale ja tego nie robię.Mam własne.Wiedziałam już o tej piosence od bardzo dawna tylko dopiero dzisiaj postanowiłam o niej napisać takiego krótkiego posta,ponieważ dłuższe pisze,gdy mam na to dłuższy czas,a krótsze kiedy mam bardzo dużo na głowie.Więc wam odpowiadam:Nie nie kopiuję postów z tego bloga :) To nic strasznego jeśli napiszę posta o już dość starej piosence,ponieważ czytelnicy mogą się z nią spotkać pierwszy raz lub po prostu przypomnieć ją sobie.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia