10 kwietnia 2016

[DIY] Magiczny dziennik niczym z "Evermoor: Kroniki"?

Magiczny symbol wyszyty przez Esmeraldę na gobelinie bardzo zaintrygował i zaciekawił główną bohaterkę serialu "Evermoor: Kroniki" Tarę Crossley i mnie także,lecz bardziej zainspirował mnie on
do stworzenia "magicznego" dziennika,w którym można zapisywać swoje przemyślenia,notatki,ale też swoje TAJEMNICE,które nie chcemy,żeby dostały się w czyjeś ręce.Tak jak pisałam przyszedł czas na wyczekiwane DIY z Tarą Crossley,która jest moją ulubioną bohaterką z serialu "Evermoor: Kroniki.Jesteście ciekawi?Zapraszam do rozwinięcia.


DO PRZYGOTOWANIA MAGICZNEGO DZIENNIKA POTRZEBUJESZ:

-papier kolorowy (brązowy kolor)
-klej i nożyczki
-brokat
-złoty papier
-bibuła
-zwykły zeszyt

1.Brązowym papierem kolorowym owiń zeszyt tak,aby zakrył wszystko.
2.Z bibuły skręć ruloniki,które przypominać będą złotą nić.Uformuj z nich symbol zawarty na gobelinie w serialu "Evermoor: Kroniki".(Nie przejmujcie się,gdy jakieś paski będą trochę wystawać.Tak ma być!)


3.Naklej symbol na zeszyt i wokoło możesz go obsypać ciemnym brokatem.
4.Na koniec krawędzie zeszytu obklej w złoty papier,aby twój dziennik lśnił i był magiczny.

I gotowe!Sami zobaczcie jaki ja uzyskałam efekt!


Teraz,gdy masz gotowy dziennik,możesz w nim pisać swoje przemyślenia,wiersze,notatki,ale również popuścić wodzę fantazji i zacząć rysować!A może nawet pisać własne opowiadania tak jak Tara Crossley?

PODOBA WAM SIĘ DIY?
CO MYŚLICIE O MAGICZNYM DZIENNIKU?MACIE ZAMIAR GO ZROBIĆ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia