14 stycznia 2016

Drugie spotkanie z Cande!

Tak jak już pisałam nie dawno na blogu Candealria Molfese przyjedzie do Polski,aby promować swoją książkę "Świat Cande".Poinformowałam was o spotkaniu w Warszawie w Blue City gdzie ma się odbyć spotkanie z samą autorką książki,która będzie podpisywała ją własnoręcznie 30 stycznia o godzinie 13:00.Jednak to nie jest jedyna niespodzianka dla polskich fanów Cande,którzy chcą się wybrać na spotkanie z idolką.Odbędzie się drugie,a gdzie to zapraszam do dalszej części posta gdzie dowiecie się szczegółów!


Podczas spotkania z Cande,gwiazda będzie podpisywała swoją nową książkę,która jest czymś w rodzaju pamiętnika Cande,ale jednocześnie jest w niej też dużo miejsca na własne zapiski.Cande zamieściła w nim swoje porady dotyczące dbania o siebie,od makijażu,fryzury po zdrowe przepisy.

Candelaria mówi o swojej książce tak:

"Świat Cande" to nie jest zwykła książka - niby to mój pamiętnik,ale znajdziesz w nim miejsce na spisanie własnego pamiętnika!
Zamieściłam tu wszystko,co zawsze chciałaś wiedzieć o mnie,ale także wile innych rzeczy,na przykład:
-wieści o moim życiu,o moich przyjaciołach i moje sekrety
-najlepsze porady dotyczące malowania paznokci,makijażu,mody
-fryzury,które sprawią,że będziesz wyglądać super
-najsmaczniejsze i najzdrowsze przepisy
-wspaniałe zdjęcia

Będziesz mogła opisać w nim swoje upodobania,pomysły i sekrety i odkryć,co nas łączy.
"Świat Cande" to nie tylko mój świat!To także twój świat!

Tekst pochodzi od Domu Wydawniczego Rebis.

Przejdźmy do samego drugiego spotkania z Candelarią Molfese.

SPOTKANIE

Dostaliśmy informacje o tym,że gwiazda ma się również pojawić w KRAKOWIE!
A konkretnie w KRAKOWSKIM CENTRUM HANDLOWYM BONARKA.
Odbędzie się ono dzień po spotkaniu w Warszawie,czyli 31 STYCZNIA.
Godzina nie jest jeszcze znana,ale przewiduję,że będzie przybliżona do tej w Warszawie.Czyli możemy się go spodziewać około 13-14 godziną.





Mam nadzieję,ze fani z południa,którzy zamierzali wybrać się na spotkanie z Cande do Warszawy się ucieszą,ponieważ będą mieli bliżej do Krakowa.Myślę,że to wspaniała nowina dla wszystkich jej fanów z Polski.

MACIE ZAMIAR JECHAĆ DO KRAKOWA,ABY SPOTKAĆ SIĘ Z CANDE?
CZY UCIESZYŁA WAS TA INFORMACJA?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia