24 stycznia 2016

[Recenzja] "Cała Reszta Nie Ma Znaczenia"!

Dzięki współpracy z Domem Wydawniczym Rebis organizuję konkurs,w którym do wygrania są 2 egzemplarze książki "Cała Reszta Nie Ma Znaczenia" Lodovici Comello,którą dzisiaj zrecenzuję.
Jeśli bylibyście zainteresowani konkursem to zapraszam TUTAJ.A teraz przejdę do recenzji tej oto książki,która zachwyciła wszystkich fanów włoskiej piosenkarki,aktorki i tancerki,której kariera rozwija się w błyskawicznym tempie tak jak reszty obsady.


Zacznę od okładki i przejdę do środka książki,a następnie na sam koniec.

Sama okładka jest bardzo specyficznie zrobiona i wykończona.Przykuwa uwagę na półkach jak i gdy leży na biurku lub na półce.


Kiedy otworzymy książkę "Cała Reszta Nie Ma Znaczenia" zobaczymy mnóstwo emotikon na niebieskim tle wraz z wydrukowanym autografem Lodovici Comello.Potem możemy zauważyć tytuł i wstęp do biografii.



Rozdziały z pamiętnika Lodo zaczynają się wstępem,przywitaniem,pięknym tytułem danego wpisu i zdjęciem wesołej Włoszki.Zdjęcia,które dodałam poniżej wyglądów wpisów nie są za kolejnością tak jak w książce i nie ma ich wszystkich.Chcę wam tylko pokazać jaki mają wygląd.





Po zakończeniu każdego rozdziału z pamiętnika pojawia się taka ciekawostka na temat fotografii,samej autorki i wielu innych rzeczy dotyczących trasy lub zdarzeń i miejsc z życia Lodovici Comello.



Na końcu przedstawię wam parę kartek z biografii Lodo,która mnie pozytywnie zaskoczyła i odbierając ją uśmiech sam mi się malował na twarzy.Dziękuję Domu Wydawniczemu Rebis za możliwość przeczytania i posiadania jej.








"Dzisiaj wiem,że zrobiłam dużo rzeczy i że zrealizowałam część marzeń.Tylko dlatego,że ani na chwilę nie przestałam wierzyć i próbować z całych sił.Nigdy nie słuchałam tych,którzy mówili "Ale dokąd ty chcesz iść?",zazdrosnych ani tych,którzy mnie nie wspierali.Zawsze robiła to,co mnie uszczęśliwia,pamiętniku.
I to jest teraz moje motto:marzyć,wierzyć w siebie,być szczęśliwą i robić to,co sprawia radość...cała reszta jest tylko przeszkodą i niczemu nie służy...
CAŁA RESZTA NIE MA ZNACZENIA!"


Po tych słowach Lodo przelanych na papier zrozumiałam nadanie takiego tytułu książki i sensu marzeń i ich spełniania.Czytając ten fragment zrozumiałam,że aby spełnić swoje marzenia trzeba zrobić to co ona,której się udało.Po części dzięki temu zakończeniu po prostu zakochałam się w tej biografii i nie mogę się doczekać książki "Świat Cande",która na pewno będzie równie dobra jak "Cała Reszta Nie Ma Znaczenia" Lodovici Comello".

Książkę "Cała Reszta Nie Ma Znaczenia" oceniam na 10/10,ponieważ zawiera ona wszystko co chciałabym wiedzieć i wciąga czytelnika w życie i świat Lodo!

CO MYŚLICIE O RECENZJI?
MACIE JUŻ KSIĄŻKĘ LODO?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia