18 stycznia 2016

[Recenzja] Płyta "Violetta Podróż"!

Wraz ze współpracą Galapagos,którą mój blog uzyskał chciałabym wam zrecenzować ostatni film z serialu "Violetta" podsumowujący lata spędzone z fioletową telenowelą.Film "Violetta Podróż" jest wyjątkowy,ponieważ zawiera fragmenty zza kulis kręcenia serialu,wywiad z obsadą o całej ich historii z serialem "Violetta",koncert "Violetta Live" w Montpellier i wszystko inne co przypomina nam o tych wspaniałych latach spędzonych jako V-lovers.Dzisiaj przedstawię wam recenzję,która będzie najważniejszą w całej historii bloga nie tylko dla mnie,ale i dla was polskich V-lovers,dla których Galapagos wydało ten film specjalnie na DVD!Zapraszam do dalszej części posta!


Przeżyj niezwykłą przygodę razem z aktorami serialu "Violetta!Przenieś się na koncert "Violetta Live w Montpellier,zobacz wywiady i poznaj sekrety zza kulis.
To "Violetta",jakiej jeszcze nie znasz!
Odkryj ekskluzywne zdjęcia i ciekawe momenty z europejskiej trasy "Violetty".
Dzięki materiałowi dodatkowemu odkryjesz nieznaną historię Martiny Stoessel i niezwykłe przygody obsady serialu.

ZAPOWIEDŹ PREMIERY PŁYTY



Od razu po odpakowaniu paczki z płytą zobaczyłam śliczną okładkę,która jeszcze bardziej zachęciła mnie do zobaczenia ponownie tego wzruszającego filmu,na którym po prostu nie dało się powstrzymać łez,ponieważ "Violetta Podróż' tak jak mówiłam podsumowuje całą naszą historię,która przypomina nam o tych wspaniale spędzonych chwilach przy oglądaniu serialu "Violetta" oraz o spełnionych marzeniach i wielu innych wydarzeniach,które zostaną w naszej pamięci do końca.


W środku również znajdziemy śliczną płytę,która wygląda tak samo dobrze jak sama okładka płyty "Violetta Podróż".


Z przyjemnością oglądnęłam po raz drugi film "Violetta Podróż",który przywrócił mi piękne wspomnienia z takich chwil jak koncert "Violetta Live" w Krakowie i innych.Mogę powiedzieć,że razem z tym filmem wybrałam się w niezwykłą i niezapomnianą podróż.










Kończąc tą recenzję chcę dodać,że każda V-lovers powinna mieć tą płytę DVD z filmem "Violetta Podróż" w swojej kolekcji,ponieważ to ten film jest kropką nad "I" dla naszego rozdziału z serialem "Violetta" kończąc go i zaczynając nową przygodę!

CO MYŚLICIE O RECENZJI?
MACIE PŁYTĘ "VIOLETTA PODRÓŻ"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia