12 marca 2016

Ciasto cytrynowe według Cande!

Zawsze uwielbiałam gotować i piec ciasta.Ten post będzie skierowany w tym przypadku do osób,którzy nie mieli jeszcze okazji posiadać książki "Świat Cande",ale także d tych,którzy ją posiadają.

NAJ & NAJ
(NAJSMACZNIEJSZE I NAJULUBIEŃSZE)
5 wspaniałych przepisów,czyli to,co lubię najbardziej!

Dzisiaj poznacie przepis na wspaniałe cisto cytrynowe z przepisu samej Candelarii Molfese.Ale to nie wszystko przeczytacie i zobaczycie jak ja poradziłam sobie z tym ulubionym ciastem Cande.Zainteresowani?Zapraszam do rozwinięcia!


1 - Wymieszaj w misce:
50 gramów roztopionego smalcu
1 szklankę cukru
2 jajka 
1 szklankę mleka
2 szklanki mąki samorosnącej*
startą skórkę z 1 cytryny (uwaga nie ścierajcie białej części,bo jest gorzka)


2 - Wymieszaj wszystkie składniki do uzyskania gładkiej masy

3 - Wlej masę do keksówki,wysmarowanej wcześniej tłuszczem i posypanej mąką

4 - Piecz 30 minut w 180 stopniach


5 - Po wyjęciu z piekarnika pokryj wierzch ciasta 1/2 szklanki cukru pudru wymieszanego z łyżką soku z cytryny

*Przygotuj mąkę samorosnącą,dodając do 2 szklanek mąki 3 łyżeczki proszku do pieczenia i 1/2 łyżeczki soli

Rada Cande:Mnie to ciasto najlepiej smakuje z yerba mate,ale oczywiście możesz wybrać herbatę,albo napar ziołowy,który lubisz najbardziej.


W moim przypadku ja wykorzystałam zamiast keksówki tortownicę.A oto mój efekt końcowy,czyli ciasto cytrynowe według Cande!



PODOBA WAM SIĘ TAKI POST?
CO MYŚLICIE O PRZEPISIE CANDE NA CIASTO CYTRYNOWE?

1 komentarz:

  1. Smakowicie to wygląda. Muszę go zrobić!
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia