06 marca 2016

[Pogaduchy] "Nie bój się marzyć!"

Przepraszam za moją nieobecność podczas tego tygodnia,ale bardzo źle się czułam i miałam masę spraw związanych ze szkołą,sprawdzianami i ogólnie nauką.W tym poście chciałabym z wami podzielić moimi przemyśleniami i opinią na temat marzeń.W rozwinięciu również zobaczycie wspaniałe filmiki opublikowane przez Disney Channel Polska oraz ich treść,która daje do myślenia i możecie w nich znaleźć inspirację oraz posłuchać wspaniałej piosenki.Jeśli chcecie poznać moje zdanie na temat marzeń to zapraszam!


MARZENIA - CZYM ONE SĄ?

Według definicji marzenie to powstający w wyobraźni ciąg obrazów i myśli odzwierciedlających pragnienia,często nierealne.Nie zgadzam się z tym wyrażeniem.Marzenia to coś więcej niż nasze wymysły,to pragnienie i myśli o czym,co możemy dokonać dzięki wierze w siebie i walczeniu o ten cel,który sobie obierzemy.Niektórzy marzą o spotkaniu swojego idola lub byciu na jakimś koncercie.Powiem wam teraz na swoim przykładzie,że marzenia się spełniają.Czego jestem żywym świadkiem.

MOJA HISTORIA Z MARZENIAMI!

Jest grudzień.Dowiaduję się,że obsada serialu "Violetta" da koncert w Polsce już niedługo w marcu.Nie mogłam w to uwierzyć,nie myślałam,że to się kiedyś wydarzy.Czym prędzej chciałam zakupić bilety.Nie udało się jednak,ponieważ wszystkie miejsca były już wykupione.Byłam na siebie zła,ale w maju zobaczyłam plakat na stronie Disney Channel Polska na Facebooku,ze odbędą się kolejne i ostatnie,pożegnalne koncerty w sierpniu w Warszawie i Krakowie.To była wiadomość jak grom z jasnego nieba.Skakałam i płakałam ze szczęścia.Od razu zaczęłam zbierać pieniądze na tak bardzo upragnione bilety.Najbliżej miałam do Krakowa,więc jak najszybciej 10 lipca pojechałam z mamą do Empiku po bilety.Kiedy trzymałam je,świeżo wydrukowane to w mojej głowie nasuwało się
 tysiąc myśli.Jak się ubrać na koncert,muszę zrobić rzeczy na akcje koncertowe i wiele innych.Wychodząc z budynku nie mogłam uwierzyć,że mam bilety i od spełnienia marzeń dzieli mnie ponad miesiąc.Ale to dopiero był początek z tych emocji czasami nie mogłam zasnąć i nawet odliczałam ile dni zostało do koncertu.W końcu nadszedł dzień 26 sierpnia.Razem z mamą jedziemy autobusem w stronę Krakowa.Nawet nie wiem kiedy znalazłyśmy się przed Tauron Areną.Nie mogłam z siebie nic wydusić.To było tylko takie WOW!Jak dużo V-lovers i jaka ta arena jest ogromna.W końcu znalazłyśmy się w środku.Zajęłam z mamą miejsca,które były z po lewej stronie bardzo blisko sceny.Gdy koncert się zaczął popłakałam się z tych emocji.Nie mogłam wprost uwierzyć,że tu jestem.Przez następne 2 godziny płakałam,śmiałam się,śpiewałam,tańczyłam i 
wrzeszczałam jak inni V-lovers na całej hali.Zobaczyłam swoich idoli na żywo!To było niesamowite.Po koncercie,gdy byłam już o 1:00 w domu,zrozumiałam,że jeśli chcę spełnić i walczyć o swoje marzenia to one się spełnią.W tym momencie zaczęło się dopiero pasmo moich marzeń,o które do dzisiaj walczę.




To jest pokrótce jedna historia o moich marzeniach,które spełniłam.Ale przejdźmy do rzeczy.Wiele osób nie wierzy w siebie i myśli sobie,że ich marzenia są nierealne i nieosiągalne.Wcale tak nie jest!Trzeba tylko uwierzyć w to,że dasz radę je spełnić i robić wszystko,aby tak się stało!Nic więcej!Moim wsparciem i inspiracją była Tini i jej słowa "Always fight for your dreams and believe in yourself" w tłumaczeniu Zawsze walcz o swoje marzenia i wierz w siebie!Może wy też tak macie?Żeby spełnić marzenia potrzeba obrać sobie cel,do którego będziemy cały czas dążyć.Możecie zrobić sobie ładną i kolorową skarbonkę,do której będziecie odkładać pieniądze na jakiś wyjazd lub koncert,o którym zawsze marzyliście.A jeśli jeszcze nie masz planów na spełnienie marzenia to prostym sposobem będzie zrobienie własnoręcznego zeszyty (notesu),gdzie będziesz zapisywać wszystkie swoje pomysły,cele i punkty do zrealizowania.

Podczas pobytu obsady serialu "Violetta" w Polsce,w kilku wywiadach podkreślali oni temat marzeń.Mówili,że trzeba w nie wierzyć i dążyć do nich zawsze mimo wielu przeszkód,które czekają na nas podczas ich spełniania.

Według Sylwii Lipki "Marzenia się nie spełniają,marzenia się spełnia!".To bardzo dobre powiedzenie,ponieważ jeśli nic nie będziesz robić,aby one się spełniły to nigdy tak się nie stanie.Nie wystarczy tylko marzyć tylko też dążyć do tych marzeń.

Tytuł tego posta jest taki i nie inny,ponieważ chciałabym również nawiązać dzisiaj do filmików opublikowanych przez Disney Channel Polska.Nawiązujących właśnie do marzeń.





Na każdą dziewczynkę z wielkim marzeniem,czeka księżniczka,która pomoże je spełnić!

Na stronie disney.pl możesz przeczytać historię każdej z księżniczek Disneya.Razem z nimi poznasz świat marzeń i wielu przygód!


W komentarzach możecie napisać swoje marzenia te spełnione i niespełnione.Piszcie jak wam się podoba ten post i czy chcecie więcej z takiego rodzaju.Możecie również pisać,co chcielibyście przeczytać w następnym poście o luźniejszej tematyce.Jestem otwarta na wasze propozycje.
Pamiętajcie,żeby walczyć o swoje marzenia i dążyć do ich spełnienia.Wszystko jest możliwe tylko
to już zależy od ciebie.

NIE BÓJ SIĘ MARZYĆ!
CO MYŚLISZ O TAKIM LUŹNIEJSZYM POŚCIE Z POGADUCHAMI?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia