02 marca 2016

Wywiad z Dżesiką Dominiak!

W tym poście jak sami się już domyśliliście przeczytacie wywiad z blogerką Dżesiką i właścicielką bloga Disney All For Fans.To będzie pierwszy przeprowadzony wywiad dla mojego bloga z dziewczyną,którą bardzo szanuję i lubię.Jest ona oficjalną blogerką Disneya i ma jak dla mnie duże doświadczenie w tym co robi.Dowiecie się o Dżesice troszeczkę więcej,a nie którzy poznają ją pierwszy raz!Jeśli chcecie przeczytać wywiad to zapraszam do rozwinięcia posta!



Julia - J
Dżesika - Dż

J:Kiedy odkryłaś,że pisanie bloga to twoja pasja?I czy można to tak nazwać?

Dż:Pisać kochałam od zawsze.Jednym z moich pierwszych sukcesów,który utwierdził mnie w przekonaniu,że mam do tego smykałkę było wygranie konkursu z gazety Winx.Nawet nie wiecie jaka byłam tedy dumna.Natomiast jeśli chodzi o blogowanie,to w sumie nie wiem,kiedy stało się moją pasją.Już po kilku dniach pisanie postów zaczęło stanowić moją codzienność.Nawet nie wiem kiedy się od tego uzależniłam i jakim cudem nadal to robię.Zawsze szukałam zajęcia,ale nie potrafiłam znaleźć żadnego na dłużej,a to przyszło sobie od tak - zakładam bloga i piszę.

J:W jakim wieku pojawiła się u Ciebie myśl,żeby założyć bloga?

Dż:To nie jest tak,że to mój pierwszy blog.Już wcześniej prowadziłam kilka,choćby o Panfu (kiedyś świetna gra,potem ją zepsuli).Miałam wtedy może z osiem,dziewięć lat.Jak już wspominałam szukałam dla siebie zajęcia na nudę,ale chyba nie byłam wtedy jeszcze na tyle dojrzała,aby wejść do blogosfery.


J:Dla mnie i dla wielu innych blogerów jesteś inspiracją do robienia czegoś,co kochamy.Jak się z tym czujesz?

Dż:Nie uważam się za osobę mogącą być dla kogoś inspiracją,aczkolwiek jestem żywym dowodem,że jeśli czegoś się bardzo chce to można to osiągnąć,a marzenia się spełniają,nawet te,których nie możecie nie dopuszczać początkowo do myśli.

J:Teraz pytanie z innej beczki.Według Ciebie,która biografia napisana przez aktorki,które odgrywały role w serialu "Violetta" jest najciekawsza?

Dż:Cieżko je porównać,bo są kompletnie różne Tini to zdecydowanie biografia,Lodo pamiętnik,a Cande - przy niej mam największy problem,co to właściwie jest,bo zawiera elementy różnych gatunków.Osobiście jednak cenie sobie najbardziej Tini i Lodo.Ze względu na język,jakim są napisane oraz oczywiście treść,której w ich przypadku jest dużo.

J:Czy miałaś kiedyś chwile zwątpienia i czasem porażki,z których podnosiłaś się z uniesioną głową i stawałaś się dzięki nim jeszcze silniejsza?

Dż:Uważam,że jako takiej porażki jeszcze nie miałam,to dla mnie za mocne słowo,aczkolwiek trudne chwile przeżyłam nie raz i nie będę ukrywać,że ostatnio jest coraz gorzej.Już nawet nie pamiętam,kiedy miałam wolny dzień - od wszystkiego.Nauka,bursa,szkolna gazetka,blog - pomijając ostatnie wszystko daje mi się w znaki i zabiera cenny czas.Ale działałam,choć nie obraziłabym się,gdybym miała dłuższą dobę o kilka godzin.

J:Jakie są twoje zainteresowania i co kochasz robić?

Dż:Kochać pisać - wszystko oprócz opowiadań,z szczególnym wyróżnieniem wierszy i postów na blogu.Oprócz tego nie żyję bez muzyki.W momencie odpowiadania jadę na wykłady dziennikarskie na uniwersytet,to jedna spokojna chwila i oczywiście mam słuchawki na uszach.Tak jak nigdy nie zapominam zabrać ze sobą telefon,tak je również mam ze sobą.

J:Miałaś okazję spotkać się z obsadą serialu "Violetta" oraz Dove Cameron.Jakie wrażenia na tobie wywarli i co wtedy czułaś?

Dż:To chyba najgorsze pytania,bo choć jestem humanistą zawsze w tym momencie brakuje mi słów.Ciężko opisać tak dużą radość,tak wielkie emocje,ale wywarli na mnie naprawdę dobre wrażenie - Diego na żywo wygląda po prostu bosko,natomiast Jorge to idealny partner do rozmowy.Dove podzieliła się z namiary ogromną dawką uśmiechu - po prostu wow.


J:Jakie są twoje marzenia i czy udało Ci się jakieś spełnić?

Dż:Zawsze chciałam mieć własny pokój i mam go.Pragnę zostać dziennikarką - po części to się spełnia.Już nie wspominając o spotkaniu obsady "Violetty" - o tym śniłam.Aktualnie chciałabym jeszcze spotkać Jasia Dąbrowskiego.

J:Jesteś bardzo znaną i lubianą blogerką.Jakie były twoje początki z pisaniem bloga?

Dż:Ciężko powiedzieć - na pewno trudne,bo w momencie,gdy zaczynałam istniało kilkanaście jak nie więcej blogów o fioletowej tematyce,ale to kolejny powód,ze liczy się pomysł na siebie.Od początku wkładałam w blogowanie całe serducho.

J:Jakiej muzyki słuchasz?I kto jest twoim ulubionym piosenkarzem/piosenkarką?

Dż:Różnej i z góry mówię,że nie mam jednego idola,ale jeśli już przeważa na mojej playliście Shawn Mendes,Happysad i Łzy.


J:Twój blog został uznany za najlepszy w 2015 roku.Co o tym myślisz i jak się czujesz z tym wyróżnieniem?

Dż:Tak naprawdę bardzo zależało mi na tym tytule.Miałam w swoim życiu trudny okres i wbrew pozorom moja samoocena jest bardzo niska.To prawda nie zawsze,a nawet bardzo często nie wierzę w siebie,a ten tytuł umocnił mnie w przekonaniu,ze jednak coś w moim życiu wychodzi.Zmotywował mnie do tego stopnia,że jestem w trakcie planowania własnej strony internetowej - nie bloga i tak - jesteś pierwszą osobą,która o tym się dowiaduje.Oczywiście jeszcze dużo pracy przede mną,ale nie zamierzam się nigdy poddać,nigdy.

J:Kiedy ja zaczynałam pisać mojego bloga było mi trudno,ale z czasem się to zmieniło.Jak było u Ciebie?

Dż:Tak szczerze to nie pamiętam,naprawdę.Mój blog szybko zyskał czytelników,co do tej pory mnie dziwi,kiedy o tym pomyślę i zobaczę moje pierwsze posty.Za to teraz jest mi coraz trudniej przez bursę i liceum.

J:Co poradziłabyś innym blogerom i blogerkom,aby stali się jeszcze lepsi i osiągnęli swój sukces?

Dż:Wierzcie w siebie,róbcie to co kochacie,a jeśli choć choć przez chwilę dawało wam szczęście,nie  żałujcie tego.Jeśli nie macie ochoty nie piszcie - w drugą stronę działa to tak samo.

J:Czy wiesz już kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Dż:Oczywiście,że tak.Chcę być dziennikarką,ewentualnie polonistką.

J:Co myślisz o solowych płytach Tini,Jorge i Cande,które ukażą się już niedługo?


Dż:Z całej trójki najbardziej podoba mi się głos Jorge,dlatego też jego płyty oczekuję najbardziej.Druga w kolejce jest Tini,którą również sobie cenię,natomiast Cande fanką nie jestem.

J:Czy planujesz się wybrać na premierę filmu "Tini Nowe Życie Violetty" i co myślisz o tym filmie,który będzie zakończeniem rozdziału "Violetta"?


Dż:No pewnie - już nie mogę się go doczekać.Z chęcią zobaczę fioletowy motyw na dużym ekranie i w sumie nie wiem do końca,czego mogę się spodziewać.

J:Co planujesz na ten rok?

Dż:Własną stronę,ale o tym już wspomniałam,Oprócz tego liczę na kolejny milion na blogu i jeśli będzie koncert Seleny Gomez to bardzo chciałabym się na niego wybrać.

Dż:Serdecznie dziękuję za świetny wywiad.

J:Również dziękuję Ci,ze zgodziłaś się udzielić wywiadu dla mojego bloga i pozdrawiam.

PODOBA WAM SIĘ WYWIAD?
CO MYŚLICIE O PYTANIACH DO DŻESIKI I JEJ ODPOWIEDZIACH?

5 komentarzy:

  1. Z kim kolejny wywiad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem,może uda mi się przeprowadzić wywiad z innym blogerem Disneya.Postaram się,aby kolejny wywiad pojawił się jeszcze w marcu.

      Usuń
  2. Będziesz może przeprowadzała wywiad z mniej popularnymi blogerkami, które świetnie pisza lecz nie współpracują z Disneyem? Np. Z http://krainadisneya.blogspot.com/?m=1 http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/?m=1 lub http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/?m=1 jeśli tak z kim?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia