22 marca 2016

[Wywiad] - "Alex" czyli Leonardo Cecchi!

Bardzo chcieliście,aby pojawił się kolejny wywiad,ale tym razem nie będzie on związany z blogerem tylko z Leonardem Cecchi znanym we Włoszech i Europie aktorem i piosenkarzem.Lecz najbardziej wszyscy rozpoznają i podziwiają go jako odtwórcę postaci "Alexa" w serialu "Alex i Spółka".
Możecie go oglądać od poniedziałku do piątku w premierowych odcinkach drugiego sezonu o 20:00 na kanale Disney Channel.To już drugi sezon serialu o wspaniałej przyjaźni,niesamowitej muzyce i miłości.Nie możecie tego przegapić!


LEONARDO CECCHI

SZKOŁA

Do jakiej chodzisz szkoły ?

Leonardo Cecchi: Liceum artystyczne,specjalizacja scenografia teatralna.

Jakie masz/miałeś relacje z twoimi nauczycielami?

Leonardo Cecchi: Bardzo dobre,a wręcz przyjacielskie.


Czy tak jak w Alex & Co miałeś swojego ulubionego nauczyciela?Kogoś kto Cię zachęcał do pielęgnowania twoich pasji?

Leonardo Cecchi: Tak,mój profesor autorstwa.

Twój ulubiony przedmiot?

Leonardo Cecchi: Aktorstwo i nauki.


Ściągałeś czy dawałeś ściągać?

Leonardo Cecchi: Co jakiś czas,jak mogłem dawałem ściągać.

Jakie masz relacje z twoimi rówieśnikami?

Leonardo Cecchi: Ze wszystkimi bardzo przyjacielskie.


Czy jest ktoś z kim się spotykasz również poza szkołą?

Leonardo Cecchi: Tak,dwóch lub trzech przyjaciół.

PODOBA WAM SIĘ WYWIAD Z LEONARDEM?
KTO JEST WASZYM ULUBIONYM AKTOREM Z SERIALU "ALEX I SPÓŁKA"?

2 komentarze:

  1. Właśnie wpadłam na twój blog, bardzo mi się podoba. Zapraszam na mój: swiatdisneya123.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę.Na pewno zajrzę na twój blog.

      Usuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia