29 marca 2016

Rocznica pierwszego koncertu "Violetta Live w Polsce!

Dokładnie rok temu odbył się pierwszy koncert "Violetta Live " w Polsce,a dokładnie w Łodzi.
Wszyscy polscy fani tej niesamowitej telenoweli byli pozytywnie zaskoczeni i szczęśliwi.Bilety na to wydarzenie zostały błyskawicznie wykupione,dlatego właśnie zaplanowano drugi koncert też 29 marca.Tak właśnie dzień 29 marzec stał się najlepszym dniem dla tysięcy V-lovers,którzy spełnili wtedy swoje najskrytsze marzenia o zobaczeniu na żywo obsady serialu "Violetta".To niesamowite,że dzisiaj mija już rok od koncertu "Violetta Live" w Łodzi.Tak szybko ten czas minął,tyle wspomnień i emocji...


Nie mogę wam opowiedzieć jak było na koncercie w Łodzi,ponieważ nie byłam tam,ale za to mogłam spełnić swoje marzenie i zobaczyć moich idoli na jednym z koncertów pożegnalnych "Violetta Live" w Krakowie,który odbył się w 26 sierpnia.Zdradzę wam tylko,że to był najpiękniejszy dzień w moim życiu,wiąże z nim dużo wspomnień i emocji oraz mam świadomość tego,że więcej już ich nie zobaczę w takim składzie,a ten koncert to była jedyna taka okazja,aby podsumować całą swoją historię z serialem "Violetta"i te wszystkie wspaniałe lata spędzone z tymi osobami,które wywróciły moje życie dosłownie do góry nogami.Jestem im za to bardzo wdzięczna.


Przed pierwszym koncertem pojawiało się kilkanaście,a może kilkadziesiąt plakatów promujących to wydarzenie.Ja bardzo byłam szczęśliwa,że Polska została objęta w planach trasy koncertowej i czułam się wspaniale na myśl,że polscy fani serialu "Violetta" w końcu doczekali się koncertu,na którym będą mogli zobaczyć obsadę jak śpiewa i tańczy właśnie w Łodzi.


Myślę,że dzisiejszy dzień 29 marca zostanie w sercach wszystkich fanów fioletowej telenoweli,Nie tylko jako rocznica koncertu "Violetta Live" w Łodzi,ale jako drzwi,które otworzyły nam drogę do naszych marzeń.Mam nadzieję,ze wy także dzięki temu wydarzeniu zrozumieliście,że marzenia się spełniają tylko trzeba do nich dążyć i o nie walczyć oraz,abyście nigdy się nie poddawali w dążeniu do swojego celu i wierzyli w siebie.


MIŁO WSPOMINACIE PIERWSZY KONCERT "VIOLETTA LIVE" W POLSCE?
BYLIŚCIE NA JAKIMŚ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia