11 marca 2016

Głosowanie Radio Disney Music Awards 2016!

Niektórzy,a na pewno większość z was zastanawia się,co to za wydarzenie.Otóż ja tak miałam rok temu,gdy dowiedziałam o tym oto głosowaniu.Radio Disney Music Awards 2016 to gala rozdania nagród w postaci złotych podobizn myszki miki noszącej słuchawki dla najlepszych artystów,
muzyków,piosenek itp.,która odbywa się,co roku.Głosowanie na swoich faworytów i ulubieńców odbywa się online i możemy głosować choćby teraz.Gala rozdania nagród odbędzie się 30 kwietnia.
Jeśli chcecie dowiedzieć się kto w tym roku został nominowany do danych kategorii to zapraszam do dalszej części posta,gdzie dowiecie się wszystkiego na temat wybranych artystów i piosenek,a także kategorii.


Na wstępie w ogóle chciałam was bardzo przeprosić za to,że nie byłam obecna na blogu.Czego powodem jest nadal moja choroba.Już od drugiego tygodnia ferii zaczęłam się źle czuć i okazało się,że mam zapalenie oskrzeli.Wszystko ustało,kiedy skończyły się "małe,zimowe wakacje",ale choroba znów wróciła z jeszcze większą "mocą".Ponownie wykryto u mnie zapalenie oskrzeli i zatoki,które nie sprzyjają mojemu humorowi.Mam nadzieję,że szybko wrócę do zdrowia i pamiętajcie,że to wy podtrzymujecie mnie na duchu w tym czasie i myślę,że już nie długo to wszystko się ustatkuje.Dzięki za wszystko i już bez zwlekania przejdźmy do sedna czyli głosowania!

Głosowanie zależy tylko od nas i ma bardzo dobrą zaletę,ponieważ każdy może oddać swój głos,ile zechce.

Możesz zagłosować ponownie tyle razy,ile zechcesz!

Głosować możecie na tej stronie music.disney.pl.Nominowano wiele wspaniałych artystów i piosenek,dlatego tak samo dla mnie jak i dla was będzie nie lada wyzwaniem wybrać tego jedynego,który nam się podoba.

TO SIEDZI MI W GŁOWIE - NAJLEPSZA PIOSENKA DO ŚPIEWANIA

Nominowani:
"What Do You Mean"- Justin Bieber
"Gibberish"- Max
"Dessert"- Dawin
"Cake By The Ocean"- DNCE


XOXO - NAJLEPSZA PIOSENKA DLA ZAKOCHANYCH

Nominowani:
"Should've been us"- Tori Kelly
"One Call Away"- Charlie Puth
"Love Me Like You Do"- Ellie Goulding
"Perfect"- One Direction


ULUBIONA PIOSENKA COUNTRY RADIO DISNEY 

Nominowani:
"Nothin' Like You"- Dan + Shay
"Dibs"- Kelsea Ballerini
"Fly"- Maddie & Tae
"God Made Girls"- Raelynn


ZŁAMANE SERCE - NAJLEPSZA PIOSENKA NA ZERWANIE

Nominowani:
"Hello"- Adele
"Bad Blood" (F.Kendrick Lamar)- Taylor Swift
"Sorry"- Justin Bieber 
"Stitches"- Shawn Mendes


ULUBIONY ARTYSTA COUNTRY RADIO DISNEY 

Nominowani:
Maddie & Tae
Sam Hunt
Hunter Hayes 
Kelsea Ballerini


JEST NAJLEPSZA - NAJLEPSZA ARTYSTKA

Nominowani:
Meghan Trainor
Taylor Swift
Selena Gomez
Adele


SZCZĘŚCIE - PIOSENKA,KTÓRA PRZYNOSI UŚMIECH

Nominowani:
"I Don't Like It,I Love It (F.Robin Thicke & Verdine White)- Flo Rida
"Cheerlader"- Omi
"Better When I'm Dancing"- Meghan Trainor


#COOL - NAJCZĘŚCIEJ WSPOMINANY ARTYSTA RADIO DISNEY

Nominowani:
One Direction
Justin Bieber
Taylor Swift


RUSZAJ SIĘ! - NAJLEPSZA PIOSENKA DO TAŃCA

Nominowani:
"Watch Me"- Silento
"Focus"- Ariana Grande
"Uma Thurman"- Fall Out Boy
"Break A Sweat"- Becky G


O TYM SIĘ MÓWI - NIESPODZIANKA ROKU

Nominowani:
Alessia Cara
Torri Kelly
Charlie Puth
Rachel Platten


KOCHAMY ICH - NAJLEPSZY MUZYCZNY ZESPÓŁ

Nominowani:
One Direction
R5
Fall Out Boy
Fifth Harmony


NAJLEPSZA Z NAJLEPSZYCH - PIOSENKA ROKU

Nominowani:
"Stitches"- Shawn Mendes
"Watch Me"- Silento
"Cheerlader"- Omi
"Bad Blood" (F.Kendrick Lamar)- Taylor Swift


JEST NAJLEPSZY - NAJLEPSZY ARTYSTA

Nominowani:
Justin Bieber
Ed Sheeran
Nick Jonas
Shawn Mendes


ŚWIEŻOŚĆ - NAJLEPSZY NOWY ARTYSTA

DNCE
Daya
Kelsea Ballerini
Nathan Sykes


CO ZA WIDOK - ARTYSTA O NAJLEPSZYM STYLU

Becky G
Taylor Swift
Zendaya
Gwen Stefani


FANTASTYCZNI - NAJLEPSI FANI

Fifth Harmony - Harmonizers
Taylor Swift - Swifties
One Direction - Directioners
Justin Bieber - Beliebers


TO MOJA PIOSENKA - NAJLEPSZA PIOSENKA PRZEWODNIA

"Confident"- Demi Lovato
"Cake By The Ocean"- DNCE
"Eyes Wide Open"- Sabrina Carpenter
"Honey,I'm Good"- Andy Grammer


JA JUŻ MAM SWOICH FAWORYTÓW.A WY?
CO MYŚLICIE O GŁOSOWANIU?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia