13 marca 2016

Poznaj mnie lepiej!

Dzisiejszy post będzie polegał na tym,abyście poznali mnie lepiej.Jesteście już tu od roku,może mniej,ale nadal prawie nic o mnie nie wiecie.Co lubię?Jakie są moje zainteresowania? itd.W komentarzach chciałabym,żebyście zadawali mi pytania,na które odpowiem w ciągu 2 dni i opublikuję następnego posta z odpowiedziami w nim.Od razu uprzedzam,że nie będę odpowiadała na pytania:
Gdzie mieszkasz?Gdzie chodzisz do szkoły? I takie,które będą mnie obrażać lub naruszać moją prywatność.
Możecie zadawać najróżniejsze pytania jakie przychodzą wam na myśl.Mogą być związane z blogiem,serialem "Violetta" z czym tylko chcecie.Liczę na waszą kreatywność!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia