11 marca 2016

Nowy wygląd,nowa ja!

Dzisiaj postanowiłam skończyć z tym wszystkim,co mnie dotychczas przytłaczało i smuciło.
Zaczęłam żyć pełnią życia i dlatego właśnie pierwszą zmianą stał się wygląd bloga.Bardzo długo go nie zmieniałam (od sierpnia).Byłam do niego przywiązana i bałam się,że jeśli coś w nim zmienię to nie będzie wam się to podobać.I tak za każdym razem,aż do dzisiaj,kiedy przypomniałam sobie słowa,które są dla mnie jakby mottem i nimi kieruję się w życiu!

Każde ryzyko,które podejmujesz w życiu,jest krokiem ku Twemu przeznaczeniu.

To dzięki temu nowemu wyglądowi chcę,aby blog jeszcze bardziej się rozwijał i promował.Mam nadzieję,że moja decyzja wam się spodoba!


CO MYŚLICIE O NOWYM WYGLĄDZIE BLOGA?
PODOBA WAM SIĘ?

4 komentarze:

  1. Super jest nowy wygląd lecz nagłowek nie jest pośrodku tylko tak z boku i to nie za ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i co do nagłówka będzie on wypośrodkowany i zmieniony.

      Usuń
    2. O widzę że już wyśrodkowany. Super wygląda.
      http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

      Usuń

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia