04 czerwca 2016

[Recenzja] Tsum Tsum Moje Słodkie Sekrety

Tsum Tsum to małe pluszowe maskotki,które pokochało miliony ludzi na całym świecie także w Polsce.Dzisiaj w sobotnie popołudnie będziecie mogli przeczytać pierwszą na moim blogu recenzję książki o Tsum Tsum,w której do pomocy przy zdjęciach przyłączyła się moja młodsza siostra.Otóż zawiera ona przeróżne zadania do wypełnienia przez nas samych,ale również "Tsum Tsum Moje Słodkie Sekrety" może stać się dla was dziennikiem,pamiętnikiem i przyjacielem,który nie wygada waszych tajemnic.Jesteście ciekawi recenzji to zapraszam do rozwinięcia!


MAGIA TSUM TSUM

Książka Tsum Tsum to niesamowity sekretnik,któremu możemy się pochwalić swoimi ulubionymi przepisami,wspomnieniami i pamiątkami z ważnych dla nas wydarzeń.Przy tajnych zapiskach potowarzyszą nam słodkie postacie Disneya,których nie brakuje na żadnej stronie.Możemy nimi przystrajać babeczki,kolorować je oraz własnoręcznie tworzy!Z takimi poradnikami nigdy nie zaznasz nudy.



 WYRAŹ SIEBIE

Dzięki tej książce możesz poznać siebie i wiedzę,którą masz o swoich przyjaciołach oraz rodzinie.To ty będziesz mógł wypełniać quizy,zagadki i informacje na temat najbliższych.Pokaż,że znasz wszystkie postacie z filmów Disneya na pamięć,uzupełnij strony na temat swojej ulubionej książki,
koloru,cytatu,piosenki,owocu lub sportu i napisz także tekst  ukochanej piosenki,którą nucisz codziennie.



KREDKI W RUCH

Zielona Sowa tworząc tą książkę pomyślała również o najmłodszych czytelnikach,dla których nie może zabraknąć kącika ze zwariowanymi kolorowankami i zadaniami,aby narysować siebie jako Tsum Tsum oraz dobre i złe postacie z kultowych produkcji Disneya.Potrzebne będą tylko kredki lub mazaki,aby stworzyć najlepszy obrazek jaki tylko możesz.Łamigłówek także nie zabraknie z odnajdywaniem Olafa lub Daisy wśród bardzo podobnych bohaterów.



Książkę "Tsum Tsum Słodkie Sekrety" oceniam na 10/10,gdyż ten sekretnik bardzo mi przypadł do gustu i razem z nim mogłam lepiej poznać siebie.Ja oraz moja młodsza siostra przy wypełnianiu tej książki bardzo dobrze się bawiłyśmy.Ten poradnik jest przeznaczony zarówno dla nastolatek jak i dzieci.Dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa,dzięki któremu mogłam zrecenzować ten produkt.

JAK WAM SIĘ PODOBA KSIĄŻKA?
CO MYŚLICIE O RECENZJI?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia