29 czerwca 2016

Wakacje,słońce,blog... I co dalej?

Już prawie początek lipca,wyjazdy,odpoczynek i mnóstwo słońca,ale co za tym się kryje.Otóż w tym poście chciałabym wam wyjaśnić wszystkie jeszcze nierozwiązane problemy z moją obecnością na blogu.Jak każdy wie,wakacje są do odpoczynku,lecz nie przed zabawami i codziennymi obowiązkami,a przed szkołą,nauką i rutynowymi pobudkami.Dość długo zwlekałam z napisaniem tego posta,ponieważ miałam pustkę w głowie związaną z tym właśnie tematem.Jeśli jesteście ciekawi jak będzie przebiegać moja obecność i codzienne publikowanie postów na blogu to dowiecie się wszystkiego w rozwinięciu!



 WAKACYJNY HARMONOGRAM

Wraz z lipcem zamierzam być codziennie obecna na blogu wraz z nowymi postami związanymi z premierą filmu "Tini Nowe Życie Violetty",z którego pojawi się specjalna relacja oraz innymi wydarzeniami i nowymi produktami na rynku pojawiającymi się w recenzjach już za niedługo.Wakacje są również dla mnie takim odpoczynkiem przed ostatnią klasą gimnazjalną,więc będę chciała zregenerować swoje siły na następny rok szkolny.Blog to ogromny obowiązek dla mnie i także innych blogerów,którzy je prowadzą i oddają mu całego siebie,dlatego mam nadzieję,że będziecie obecni na nim regularnie wraz z najrozmaitszymi nowościami w świecie Disneya.


Nie zamierzam porzucać lub lekceważyć mojej pasji,którą jest pisanie dla was.Pod koniec sierpnia będę również się starała,aby zorganizować jakiś konkurs,o którym myślę od niedawna.Na pewno nagroda wam się bardzo spodoba.Każdy dzień spędzony na moim blogu to dla mnie przyjemność i szczęście,dzięki,którym wszystkie posty płyną prosto z mojego serca.Kończąc chciałabym wam życzyć spokojnych i szczęśliwych wakacji,żebyście zawsze powracali na mój blog z uśmiechem i chęcią przeczytania nowych ciekawostek.

MIŁYCH WAKACJI I DOBREGO WYPOCZYNKU!
MYŚLĘ,ŻE PRZEZ TE WAKACJE BĘDZIECIE OBECNI NA MOIM BLOGU!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki Wam ten blog jest jeszcze piękniejszy niż jest!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia